Jeg sover ikke mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Mettemus

Kit skriver:

Hi hi hiii...hvor er han skøn. Og allerede i tremmeseng - her sover Alberte stadig i liften, men den er netop flyttet over i tremmesengen på eget værelse, så hun kan vende sig gradvist til nye omgivelser.

Kit

Han er vokset helt ud af liften, så han har ligget i tremmesengen i snart en måned nu. Det har egentligt fungeret fint og været en hel gnidningsfri overgang. Det skal så lige siges at tremmesengen står i vores soveværelse, så han kan høre os hele tiden.

Uh, det bliver også spændende at få rykket Alberte på eget værelse. Har i en deadline?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Jeg griner endnu og Johs mos tar æren for latteren... Hvor er Lauritz altså bare SKØN!!

Hvor længe har han sovet i tremmeseng? Er det noget der dur?

Ork ja det fungerer fantastisk - faktisk noget bedre end barnevognen lige for tiden (den er han nemlig sur på og vil ikke ligge der hvis han er vågen + at han sover max en time ad gangen i den)! Han sover som en lille engel - sover 20-04, babs, sover 04-07, babs + op og lege, sover 8.30-10.30

Anmeld

4. maj 2011

Mettemus

Tark piger Ja, han er virkelig en lille bandit. Jeg kunne heller ikke lade være med at grine af ham, selvom han var sur. Stakkels dreng - så kalder (læs: hyler) man på hjælp, og så griner hun bare af mig!

Anmeld

4. maj 2011

Kit

Mettemus skriver:

Uh, det bliver også spændende at få rykket Alberte på eget værelse. Har i en deadline?

Ikke en deadline som sådan ,men mere en "når hun bliver 3 mdr. skal vi forsøge at introducere tremmesengen gradvist". Altså først i liften i tremmesengen (mens hun stadig kan ligge i den), da hun er kender liften og er tryg der. Dernæst i tremmesengen med kalechen fra liften ved hovedet og til sidst kun tremmeseng. Nu er det anden nat i eget værelse og hun er lagt for natten. Spændende, hvornår hun vågner i nat.

Kit

Anmeld

4. maj 2011

Mettemus

Kit skriver:

Ikke en deadline som sådan ,men mere en "når hun bliver 3 mdr. skal vi forsøge at introducere tremmesengen gradvist". Altså først i liften i tremmesengen (mens hun stadig kan ligge i den), da hun er kender liften og er tryg der. Dernæst i tremmesengen med kalechen fra liften ved hovedet og til sidst kun tremmeseng. Nu er det anden nat i eget værelse og hun er lagt for natten. Spændende, hvornår hun vågner i nat.

Kit

Ja det er da spændende! Hvor mange gange plejer hun at vågne`?

Anmeld

4. maj 2011

Kit

Mettemus skriver:

Ja det er da spændende! Hvor mange gange plejer hun at vågne`?

Da hun sov i liften inde på vores soveværelse vågnede hun en gang i løbet af natten mellem kl 3-5, blev ammet liggende og sov videre i vores seng til omkring kl 7-8, hvor vi stod op.

I nat vågnede hun kl 2 (skulle skrige istedet for den normale øffen - åndssvag babyalarm), så hun var mere vågen end normalt, hvilket gjorde at hun ikke spiste lige så godt. Hun vågnede derfor igen ved 5-tiden og ville ikke sove videre - så stod op og blev i nattøjet. Hyggede lidt i sofaen og kl lidt over 6 var hun klar til at sove en times tid. Så jeg er en træt mor idag.

Håber snart jeg kan hitte ud af den babyalarm ellers går jeg i butikken og brokker mig. Det var en gave og butikken anbefalede den som en af de bedste - jeg synes den er noget l.rt

Anmeld

5. maj 2011

Mettemus

Kit skriver:

Da hun sov i liften inde på vores soveværelse vågnede hun en gang i løbet af natten mellem kl 3-5, blev ammet liggende og sov videre i vores seng til omkring kl 7-8, hvor vi stod op.

I nat vågnede hun kl 2 (skulle skrige istedet for den normale øffen - åndssvag babyalarm), så hun var mere vågen end normalt, hvilket gjorde at hun ikke spiste lige så godt. Hun vågnede derfor igen ved 5-tiden og ville ikke sove videre - så stod op og blev i nattøjet. Hyggede lidt i sofaen og kl lidt over 6 var hun klar til at sove en times tid. Så jeg er en træt mor idag.

Håber snart jeg kan hitte ud af den babyalarm ellers går jeg i butikken og brokker mig. Det var en gave og butikken anbefalede den som en af de bedste - jeg synes den er noget l.rt

Øv! Det lyder ellers som om det kunne have været en succes hvis eller babyalermen havde virket. Hvilket mærke er det?

Anmeld

5. maj 2011

Lilje82

Hvor er han bare sød altså

Anmeld

5. maj 2011

Kit

Mettemus skriver:

Øv! Det lyder ellers som om det kunne have været en succes hvis eller babyalermen havde virket. Hvilket mærke er det?

Det er en Phillips Avent, så det ville jeg da regne for kvalitet.

Det gik forresten SUPER natten til i dag. Igår aftes blev hun ammet i søvn og sov kl 21. Et kvarter senere blev hun lagt i liften og der sov hun til kl 4.38. Hun skulle ikke skrige helt lige så højt som sidste nat, men stadig mere end jeg synes er passende. Hun nåede dog ikke at vågne ligeså meget, så spiste effektivt og faldt i søvn. Sov hos mig til kl. 7.

Kit

Anmeld

5. maj 2011

PeruBaby

Ha, ha, ha... hvor er han en bandit. Det kan være I er nok nødt til at stoppe sengeranden lidt ned i siderne, så han ikke kommer til at sidde fast i tremmerne, hvis han forsøger at lege udbryderkonge igen Men fantastiske billeder.

... Og tillykke med de 4 mdr. i dag - hvor tiden bare flyver afsted!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.