ihh altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Pinkrose

piadas skriver:

Ida var 6 kg. og 59 cm, da hun var 2 måneder, så hun er større end din Sophia. Jeg kigger slet ikke så nøje på vægten, så længe hun trives, så glemt alt om hvor store andre babyer er. Bare hun følger sin egen kurve. Ellers tag et kig på 2 mdr.s. listen herinde, der kan du se, hvor store de andre bebser var da de blev født, og hvor store de var, da de var 2 mdr. Der kan du se, hvor forskelligt, det er. Min Ida bliver ammet oftere end hver 3. time....

okay kan godt se at der  er flere på listen i nærheden af hendes vægt, har bare fået en tosset ide om at uha nu skulle jeg også passe på hun ikke bliver for stor, men bare lidt svært når de stadig er så små, og jo har brug for deres mad, og rytme . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Multebær

Jeg synes det ser ud til hun har super vægt og længde. Karlo var 62 cm og 6,1 kg i uge 10 - sidste uge. SP sagde han var som han skulle være 

Anmeld

5. maj 2011

Elvers

Denisep skriver:

mange tak for dit svar, ja jeg finder det også mærkeligt at hun ikke bare kan svare mig på det jeg spørger om, jeg kan da ikke være den første med den bekymring tænker jeg, 

Men nu er det bare sådan at sophia får Modermælkserstatning, så ved ikke om det er anderledes der?

Åh, det ved jeg desværre ikke noget om... Men det lyder til, at du har fået lidt ro, efter så mange positive svar Din Sophia lyder til at være helt som hun skal være

Anmeld

7. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

Du skal regne med at ligesom børn er forskellige er forældrene det jo også. Med det mener jeg at der er foreskel på størelser på os mennesker.

Din Sophia er super skøn og dejlig, jeg tror IKKE at hun er overvægtig. Hun er bare nød til og have noget at stå i mod med når hun har kolik, bare vent til hun kravler og går så ændrer det hele sig sikkert.

Du skal også tænke på at du og din søster ikke har samme størrelse, høje er jo heller ikke som sådan.  David og jeg er temmelig høje, så det er måske derfor ungerne ikke er ens med deres vægt.

Hilsen "svigerinden". 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.