kejsersnit??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Aves.

Fru Nielsen skriver:

Tro mig jeg vil hundrede gange hellere selv føde.... Er mere hvis det andet vil blive nødvendig, så er det rart at vide en smule om det...

Men som udgangs punkt skal jeg føde selv! Og indtil vider har hun en ganske fin str og som det ser ud nu får jeg også lov til at gå i fødsel af mig selv, men de vil forsat holde øje med hendes vægt.....

Tak for dit svar....

Lyder godt... held og lykke med det hele..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Fru Nielsen

Eva. skriver:

Lyder godt... held og lykke med det hele..

Tusind tak..... Ihh det er jo faktisk snart, kæææft jeg glæder mig! Hehe

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Fru Nielsen skriver:

Tusind tak..... Ihh det er jo faktisk snart, kæææft jeg glæder mig! Hehe

og lige pludselig en dag har du tre store teenagere...puha..

Anmeld

4. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

lisbeth2910 skriver:

Nej det har du ret i.

Min mand fik ikke lov ved første naturlige fødsel, fordi vores datter var ved og dø så det var lidt hektisk. Så han var rigtig glad for at få lov til at klippe denne gang.

Min mand måtte gerne kigge om bag skærmen og han så da de hev Elina ud:-)

det er forskellige retnings linjer fra sygehus til sygehus...

Nogle kan se deres barn på selve operations stuen, da de kan have et bord med speciel varme lampe og andre igen har et opvarmet lokale i forlængelse af operation stuen. 

Nogle sygehuse er det okay at manden må kigge over skærmen og andre syghuse skal manden blive ved kone's hoved og ellers kun følge barnet. 

Anmeld

4. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

Fru Nielsen skriver:

Har snakket med min jm om det med at få hende op til mig, og hvis det er et stort ønske fra min side, så får jeg hende op til mig jo.....

Tusind tak for dit svar....

Hvis det bliver pks kommer I også til info møde om hvordan det kommer til at forløbe og hvad I kan forvente af dårlige og gode ting. 

Vi fik at vide at da han ikke ville komme igennem det naturlige stress som ved en alm fødsel, så derfor var han ikke selv sat op til at det nu skulle være nu - så han ville være negativt stress påvirket. Han ville kunne knirke en del og evt skulle have hjælp, da lungerne ikke bliver tømt for vand som ved en naturlig fødsel - noget med at lungerne ikke bliver presset sammen som hvis han skulle igennem fødsels kanalen. At han evt ikke ville skrige, så vi skulle ikke forvente at der kom nogen lyd fra ham. At de evt ville rende afsted med ham. Og nogle andre ting.

Det var rart at vide, så man var forberedt på de forskellige ting der kunne når han kom.

Syntes bare det er ærgeligt hvis du sætter din lid til hvad din jm siger og lover dig. For du kan blive skuffet, en ting er hvad hun har lovet dig og skrevet i sine papire - noget andet er når du først ligger på operations stuen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.