Fru Nielsen skriver:
Har snakket med min jm om det med at få hende op til mig, og hvis det er et stort ønske fra min side, så får jeg hende op til mig jo.....
Tusind tak for dit svar....
Hvis det bliver pks kommer I også til info møde om hvordan det kommer til at forløbe og hvad I kan forvente af dårlige og gode ting.
Vi fik at vide at da han ikke ville komme igennem det naturlige stress som ved en alm fødsel, så derfor var han ikke selv sat op til at det nu skulle være nu - så han ville være negativt stress påvirket. Han ville kunne knirke en del og evt skulle have hjælp, da lungerne ikke bliver tømt for vand som ved en naturlig fødsel - noget med at lungerne ikke bliver presset sammen som hvis han skulle igennem fødsels kanalen. At han evt ikke ville skrige, så vi skulle ikke forvente at der kom nogen lyd fra ham. At de evt ville rende afsted med ham. Og nogle andre ting.
Det var rart at vide, så man var forberedt på de forskellige ting der kunne når han kom.
Syntes bare det er ærgeligt hvis du sætter din lid til hvad din jm siger og lover dig. For du kan blive skuffet, en ting er hvad hun har lovet dig og skrevet i sine papire - noget andet er når du først ligger på operations stuen.
Anmeld