Jeg er ked af det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg har snakket med min kæreste omkring min brændende ønske om et barn mere, men han har ikke været helt klar over om det var noget han ville eller ej.
Nu er der så blevet meldt ud at det ikke bliver til noget..
Det passer dårligt i "PLANERNE" fordi vi i sommeren 2012 skal på ferie med hans familie....

Jeg er så overrasket over den følelse som er kommet over mig, Jeg har en følelse af at jeg har mistet noget... Jeg har ondt i maven, hjertet og alle andre tænkelige steder.

Jeg er bare så ked af det og jeg ved ikke hvordan jeg skal takle det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Lone Jakobsen

kan han slet ikke overtales?

hvad med at vente til efter 2012 med at begynde på projektet? (nu ved jeg ikke hvor gammel du er)

Anmeld

4. maj 2011

modesty

På ferie med hans familie - det er ikke en god nok grund. Der må stikke noget andet under.

Har I et barn sammen i forvejen? Hvor gammelt er det barn? Hvordan går jeres forhold?

Anmeld

4. maj 2011

B&J

Måske skulle i snakke noget mere om det om der er noget han er bange for eller ikke har lyst til lige nu, måske vil han gerne vente 1år til eller mere.. håber virkelig i får det løst så ingen der kan komme en lille spir mere

Anmeld

4. maj 2011

Shibby

Syntes faktisk at en planlagt og længeønsket ferie er grund nok til at vente til ferien er overstået. Du har ikke mistet noget. Det er bare sat på standby

Anmeld

30. juni 2011

Marcus´s mor

Så lang tid er der jo heller ikke til  og han har jo ikke sagt nej, syntes du skal respektere hans venten, og så se hvad der sker, måske i kan starte det op på ferien

Anmeld

30. juni 2011

baby012

kan det ikke vente til efter 2012 ??  

medmindre du er meget langt oppe i alderen kan det vel godt vente et års tid ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.