Altså de skyggestreger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.829 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Anonym trådstarter

Hejsa.

Kom til at teste i dag, 3 dage før tid da jeg havde en del kvalme til morgen. På testen kom en svag skyggestreg efter ca 1 time. Kan ik se om der er farve i den.

Er jeg gravid eller kan man godt opleve at få skyggestreger på Valmed test og så ikke være gravid??

Fortæl om jeres erfaringer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Hejsa.

Kom til at teste i dag, 3 dage før tid da jeg havde en del kvalme til morgen. På testen kom en svag skyggestreg efter ca 1 time. Kan ik se om der er farve i den.

Er jeg gravid eller kan man godt opleve at få skyggestreger på Valmed test og så ikke være gravid??

Efter så lang tid er testen ikke gyldig. Jeg ville vente et par dage med at teste!

Anmeld

3. maj 2011

Mi

Mig bekendt kan der godt komme en falsk streg når testen har lagt noget tid. Derfor må man ikke tjekke den efter de foreskrevende 5 min.

Anmeld

3. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hejsa.

Du kan ikke regne med noget efter en time. Der er jo en grund til der gerne står indenfor 5-10 minutter på testen Jeg har ikke prøvet Valmed, men har læst mange herinde sige, at de har fået falske skyggestreger. Jeg synes du skal prøve at teste igen om en uges tid, evt. med en anden type, det kan jo sagtens være du er gravid. Jeg kunne ikke teste positiv kort tid før forventet mens, men jeg var gravid alligevel

Anmeld

3. maj 2011

otlitrom

Jeg tror desværre ikke du kan regne med at den er retvisende. Jeg VED det er svært at vente, især når symptomerne er der.. Men vent til testdag, og hold dig til den tidsanvisning der står på pakken. Det kan være restfarve der lægger sig i stregen..

Jeg krydser fingre for dig. Har desværre prøvet det selv, to gange, og begge gange var der ikke resultat...

Anmeld

4. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Hejsa.

Jeg har fået mange skyggestreger på Valmed. Også inde for tiden, hvor det så ikke blev til noget. Så jeg ville ikke sætte mig op efter noget efter en time.

Men hvis mens ikke kommer, så prøv at teste igen i morgen eller om et par dage, og så se om stregen kommer inde for tiden.

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg har fået mange skyggestreger på Valmed. Også inde for tiden, hvor det så ikke blev til noget. Så jeg ville ikke sætte mig op efter noget efter en time.

Men hvis mens ikke kommer, så prøv at teste igen i morgen eller om et par dage, og så se om stregen kommer inde for tiden.

Har testet igen her til morgen men den er klart negativ..

Sgu da irriterende at to test i samme pakke kan give en skyggestreg over tid..

Man burde klage over de test når der er så mange fejl i dem..

Dem jeg tog igår kan jeg stadig se skyggestregerne på

Anmeld

4. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Har testet igen her til morgen men den er klart negativ..

Sgu da irriterende at to test i samme pakke kan give en skyggestreg over tid..

Man burde klage over de test når der er så mange fejl i dem..

Dem jeg tog igår kan jeg stadig se skyggestregerne på

Øv det er jeg ked af at høre. Havde sådan håbet for dig.

Jeg ved ikke om man kan kalde det en decideret fejl når en skyggestreg kommer over tid. Mange tests gør det, og 2 af samme mærke kan reagere lidt forskelligt over tid.

Anmeld

4. maj 2011

Kløver

Anonym skriver:

Hejsa.

jeg ville ikke regne med skyggerstreger eller andet, kun hvis man tydeligt kan se den lyserøde streg. så er man sikker på ikke at blive skuffet. og ville ikke stole på en test efter de 5 min, da den godt kan ændre sig til falsk positiv, prøvede det selv engang i mine teenage år, og vidste ikke bedre, så gik jo helt i panik, og var af 2 omgange ved lægen og få lavet test, og heldigvis var der intet, og så kom mensen, havde skubbet den fordi jeg var så nærvøs

Anmeld

4. maj 2011

DianaMalou

da jeg testede mig da jeg var sikker på en graviditet så kom resultatet os efter en time .. og dagen efter testede jeg igen og der kom os sar efter en time og de begge sagde positiv.. så ventede jeg to dage og igen positiv dog efter en halv time også lægen to dage efter og der igen positiv.. men svag positiv .. og der kom svaret hurtigt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.