Jeg er bare ved at køre fuldstændig træt :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

kamtok

Anonym skriver:

Min datter på 10 uger er heeeele tiden ked/sur...  Hun sover godt om natten.. ca fra 20/21 til kl 2/3 så får hun flaske også sover hun til kl 6/8 stykker.. Om natten er der ingen ting med hende.. hun suger bare flasken også sover videre.. men resten af dagen er bare så hård!!! Hun græder og brokker midt i hun får flaske, hun græder/brokker når hun bliver bøvset af.. Så skal hun sove også græder hun, smider sutten 100 gange, falder i søvn 5 minutter og vågner igen og græder/skriger helt vildt.. Gennem alle hendes lure i gennem dagn.. Hver eneste dag.. så tager jeg hende op og går med hende og hopper/vugger.. men har så ondt i ryggen at det helt vildt! Jeg er ved at køre helt død i det hele.. aner ikke hvad jeg ville med det her indlæg.. er bare ked, træt og frustreret..

Trækker hun benene op under sig, når hun er ked af det? - Hvordan er hendes afføring, prutter hun godt osv.? Hvilket mærke MME får hun?

Min dreng var også "ulidelig" indtil jeg opdagede at han mega meget luft i maven han ikke rigtig kunne få ud. Jeg gav ham mylicon dråber 1 gang - midt på dagen - 15 min. før han skulle have sin flaske, og så skal jeg ellers lige love for at han pruttede, og han blev bare sååå glad bagefter. Vi brugte det faktisk kun i små 14 dage tror jeg, så var det ikke nødvendigt længere.
Han fik også lactulose pga. hans afføring var meget tør og hård, men det vil jeg kun anbefale, hvis det virkelig er nødvendigt, for det er virkelig svært at komme ud af igen, hvis de får det regelmæssigt - det var det i hvert fald for os. Han er 6,5 mndr. nu og vi er lige stoppet med det for 2 uger siden. 

Kæmpe krammer til dig - og jeg lover dig at det kun er en periode, og den snart er ovre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

LBK

Anonym skriver:

Min datter på 10 uger er heeeele tiden ked/sur...  Hun sover godt om natten.. ca fra 20/21 til kl 2/3 så får hun flaske også sover hun til kl 6/8 stykker.. Om natten er der ingen ting med hende.. hun suger bare flasken også sover videre.. men resten af dagen er bare så hård!!! Hun græder og brokker midt i hun får flaske, hun græder/brokker når hun bliver bøvset af.. Så skal hun sove også græder hun, smider sutten 100 gange, falder i søvn 5 minutter og vågner igen og græder/skriger helt vildt.. Gennem alle hendes lure i gennem dagn.. Hver eneste dag.. så tager jeg hende op og går med hende og hopper/vugger.. men har så ondt i ryggen at det helt vildt! Jeg er ved at køre helt død i det hele.. aner ikke hvad jeg ville med det her indlæg.. er bare ked, træt og frustreret..

Jeg har ikke læst de andre indlæg.

Men dette kunne godt lyde som vores datter da hun havde den alder. Det viste sig at være en VOLDSOM hovedpine hun havde fået pga den hårde fødsel. Hun havde ligget skævt i bækkenet og havde derfor nogle skæve nakkevivler.

Vi tog til kirurpraktor (STAVES) med hende og det var hende der fandt problemet. Efter første behandling aftog det en del. Efter anden behandling var hun som forandret og tredje behandling var et tjek og alt så fint ud. 

Hun græd og græd og græd og efter behandlingerne fik vi en datter der var glad og viste overskud. 

En grim hovedpine. Puha det er skrækkeligt at tænke på at hun i tre-fire uger har haft en forfærdelig hovedpine..

Jeg kan kun anbefale at få hende tjekket hos en kirurpraktor og hvis der ikke er noget bliver i jo blot sendt hjem igen..

Anmeld

3. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

Ja skal jeg gøre.. Men er din datter 11 måneder nu?? Har lige læst om 3 måneders kolik og kan bare genkende så meget af det der står.. Hmm håber det så stopper om nogle uger hun er 3 måneder

Nej nej 11 uger.
Jeg har også læst om det og kan nikke genkendene til meget af det. Men nej for sørgen håber ikke det bliver ved til hun er 11 måneder

Anmeld

3. maj 2011

sus82

L_K skriver:

Jeg har ikke læst de andre indlæg.

Men dette kunne godt lyde som vores datter da hun havde den alder. Det viste sig at være en VOLDSOM hovedpine hun havde fået pga den hårde fødsel. Hun havde ligget skævt i bækkenet og havde derfor nogle skæve nakkevivler.

Vi tog til kirurpraktor (STAVES) med hende og det var hende der fandt problemet. Efter første behandling aftog det en del. Efter anden behandling var hun som forandret og tredje behandling var et tjek og alt så fint ud. 

Hun græd og græd og græd og efter behandlingerne fik vi en datter der var glad og viste overskud. 

En grim hovedpine. Puha det er skrækkeligt at tænke på at hun i tre-fire uger har haft en forfærdelig hovedpine..

Jeg kan kun anbefale at få hende tjekket hos en kirurpraktor og hvis der ikke er noget bliver i jo blot sendt hjem igen..

Jeg kan også varmt anbefale kiropraktor. Min datter blev taget med kop og hun græd også meget . Da vi kom til kiropraktor havde hun også noget i nakken, og det hjalp virkelig med behandling. Men hvis man har prøvet at have hold i nakken ved man også at det kan gøre vanvittigt ondt.

Anmeld

3. maj 2011

LBK

sus82 skriver:

Jeg kan også varmt anbefale kiropraktor. Min datter blev taget med kop og hun græd også meget . Da vi kom til kiropraktor havde hun også noget i nakken, og det hjalp virkelig med behandling. Men hvis man har prøvet at have hold i nakken ved man også at det kan gøre vanvittigt ondt.

Og det var nemlig det der fik mit hjerte til at græde. Tanken om at hun havde haft SÅ ondt SÅ længe... Puha vi andre lider jo også forfærdeligt når vi bare har haft hovedpine nogle dage i træk..

Anmeld

6. maj 2011

Sille-pigen

fischer price har lavet en elektrisk vugge den reddede vores liv da vores datter græd de første 3 mdr af hendes liv. Men når hun blev vugget i den faldt hun til ro og hun fik også sovet mere når hun var i den. Men pludselig da hun 3 mdr og en uge gammel ændrede det sig fra dag til dag så der er håb forude og du skal nok klare den selv om man ikke tror man kan.

Anmeld

6. maj 2011

Sille-pigen

Skal selvfølgelig lige siges at vi både fik hende kontrolleret hos kiropraktor, zoneterapi, ørelæge og børne læge og der var intet med hende sundhedsmæssigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.