Anonym skriver:
Min datter på 10 uger er heeeele tiden ked/sur...
Hun sover godt om natten.. ca fra 20/21 til kl 2/3 så får hun flaske også sover hun til kl 6/8 stykker.. Om natten er der ingen ting med hende.. hun suger bare flasken også sover videre.. men resten af dagen er bare så hård!!! Hun græder og brokker midt i hun får flaske, hun græder/brokker når hun bliver bøvset af.. Så skal hun sove også græder hun, smider sutten 100 gange, falder i søvn 5 minutter og vågner igen og græder/skriger helt vildt.. Gennem alle hendes lure i gennem dagn.. Hver eneste dag.. så tager jeg hende op og går med hende og hopper/vugger.. men har så ondt i ryggen at det helt vildt! Jeg er ved at køre helt død i det hele.. aner ikke hvad jeg ville med det her indlæg.. er bare ked, træt og frustreret.. 
Trækker hun benene op under sig, når hun er ked af det? - Hvordan er hendes afføring, prutter hun godt osv.? Hvilket mærke MME får hun?
Min dreng var også "ulidelig" indtil jeg opdagede at han mega meget luft i maven han ikke rigtig kunne få ud. Jeg gav ham mylicon dråber 1 gang - midt på dagen - 15 min. før han skulle have sin flaske, og så skal jeg ellers lige love for at han pruttede, og han blev bare sååå glad bagefter. Vi brugte det faktisk kun i små 14 dage tror jeg, så var det ikke nødvendigt længere.
Han fik også lactulose pga. hans afføring var meget tør og hård, men det vil jeg kun anbefale, hvis det virkelig er nødvendigt, for det er virkelig svært at komme ud af igen, hvis de får det regelmæssigt - det var det i hvert fald for os. Han er 6,5 mndr. nu og vi er lige stoppet med det for 2 uger siden.
Kæmpe krammer til dig - og jeg lover dig at det kun er en periode, og den snart er ovre 
Anmeld