Jeg er bare ved at køre fuldstændig træt :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er hårdt, især fordi man havde/har de tanker om hvordan det kunne være med en glad og hyggelig baby og hverdag. Og de tanker gør bare en så nedtrykt.

Ja lige præcis.. når jeg traver op og ned af gulvene med hende tænker jeg hele tiden "det kun en periode, kun en periode, kun en periode......"... håber jeg har ret og at den periode snart er slut...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Maja88

Anonym skriver:

Ja må jeg prøve, for det er ulideligt som det er nu.. Min ryg er helt smadret.. Men på den anden side synes jeg heller ikke hun skal vænnes til at skulle sove hos os.. Men kan jo bruge den ind imellem..

nej men kunne godt tyde på hun bare har behov for jer,

Anmeld

3. maj 2011

Gitte

hej, ja det er garanteret kun en periode, men hvor kan den periode dog føles lang. Min søn havde det på samme måde, sundhedsplejersken mente han nok havde kolik, han havde ihvertfald ondt i maven. Så hvor har jeg dog travet op og ned af gangen mange gange. Men pludselig en dag vendte det, og han blev en helt anden. Han var på det tidspunkt ca. 3 måneder. Håber det går hurtigere med jeres, men hold ud, det skal nok blive bedre. Gitte

Anmeld

3. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

Ja lige præcis.. når jeg traver op og ned af gulvene med hende tænker jeg hele tiden "det kun en periode, kun en periode, kun en periode......"... håber jeg har ret og at den periode snart er slut...

Man kan kun se frem til den dag. Men sig endelig til hvis du finder en løsning.

Anmeld

3. maj 2011

Augusta11

Prøv at spørge sundhedsplejersken her på siden under "rådgivning". Kan også være, hun bare er lidt utilfreds med livet, fordi det er overvældende og utrygt. Prøv at læse om særligt sensitive børn.

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Man kan kun se frem til den dag. Men sig endelig til hvis du finder en løsning.

Ja skal jeg gøre.. Men er din datter 11 måneder nu?? Har lige læst om 3 måneders kolik og kan bare genkende så meget af det der står.. Hmm håber det så stopper om nogle uger hun er 3 måneder

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Gitte skriver:

hej, ja det er garanteret kun en periode, men hvor kan den periode dog føles lang. Min søn havde det på samme måde, sundhedsplejersken mente han nok havde kolik, han havde ihvertfald ondt i maven. Så hvor har jeg dog travet op og ned af gangen mange gange. Men pludselig en dag vendte det, og han blev en helt anden. Han var på det tidspunkt ca. 3 måneder. Håber det går hurtigere med jeres, men hold ud, det skal nok blive bedre. Gitte

Tusind tak for dit svar.. gør mig rigtig glad at høre at det måske vender snart.. krydser jeg helt vildt fingre for

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

nej men kunne godt tyde på hun bare har behov for jer,

Ja det rigtig.. hun falder mere til ro når vi har hende i armene..

Anmeld

3. maj 2011

Maja88

Anonym skriver:

Ja det rigtig.. hun falder mere til ro når vi har hende i armene..

ja og tænker derfor at det kan være hårdt i længden og man får jo ingenting udrettet.. derfor vil jeg anbefale en slynge eller vikle

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

ja og tænker derfor at det kan være hårdt i længden og man får jo ingenting udrettet.. derfor vil jeg anbefale en slynge eller vikle

Ja må vi virkelig prøve.. tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.