Jeg står selv på den side hvor jeg er kæresten til manden med et barn.
Jeg havde det lidt mærkeligt i starten og skulle helt sikkert vende mig til at man er den anden kvinde, de har jo en familie som du kommer og bliver blandet ind i.
Jeg synes så selv jeg har fået et rigtig godt forhold til min kærestes eks dame. Men det føles mærkeligt i starten og rette på et barn der ikke er mit, men jeg blev også nød til det ellers ville det blive udholdeligt at være i samme hjem, der skal sættes nogen grænser i vores hjem hvad hun så gør sammen med sin mor må de jo om, for med to hjem er der også to forkellige måder tingene bliver gjort på, men du bare kan se at dit barn har det godt med sin fars nye dame, kan man jo kun tro at alt går godt og så sætte sin lid til at faren siger fra hvis den nye dame gør noget som han i vil have, det må være op til dem at snakke om hvordan det skal foregå.
En ting jeg aldrig gør er at rette eller spille mor rolle når vi alle sammen er sammen så er det op til hendes mor og far, så tager jeg bare imord hvis hun (barnet) henvender sig til mig

Men uanset hvad er det er svær situation både for dig og for hans nye kæreste.

KH Stine
Anmeld