Anbefal en gummistøvle som er nem at gå i, i str 19 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Ida.

Laulund87 skriver:

Øv de bliver desværre alt for store

Men jeg må vist i Ønskebørn og kigge på dem, tak for tippet

Hov str. 22 kan jeg se...

Vi har købt vores i en skoforretning - og det vil jeg til hver en tid gøre, de kan rådgive dig bedst. Det kan jo også være, at en goretex støvlet eller begyndersko er bedre til Maria...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Laulund87

Ida. skriver:

Hov str. 22 kan jeg se...

Vi har købt vores i en skoforretning - og det vil jeg til hver en tid gøre, de kan rådgive dig bedst. Det kan jo også være, at en goretex støvlet eller begyndersko er bedre til Maria...

Jeg vil bestemt også prøve dem på hende, inden jeg køber.

Hun har begyndersko og sandaler. Men der findes vel ikke begynder -gummistøvler?

Anmeld

3. maj 2011

Ida.

Laulund87 skriver:

Jeg vil bestemt også prøve dem på hende, inden jeg køber.

Hun har begyndersko og sandaler. Men der findes vel ikke begynder -gummistøvler?

De her korte fra Celavi er det nærmeste, man kan komme en begyndergummistøvle.... men man kan få vandtætte støvletter, der ikke er gummistøvler...

Anmeld

3. maj 2011

Laulund87

Ida. skriver:

De her korte fra Celavi er det nærmeste, man kan komme en begyndergummistøvle.... men man kan få vandtætte støvletter, der ikke er gummistøvler...

Okay smart, jeg må se hvad jeg kan finde

Hun kan jo egentlig godt gå og går rigtig fint i sandaler, hun tør bare ikke rigtig slippe endnu Hun vil helst holde i hånd.

Anmeld

3. maj 2011

Ida.

Laulund87 skriver:

Okay smart, jeg må se hvad jeg kan finde

Hun kan jo egentlig godt gå og går rigtig fint i sandaler, hun tør bare ikke rigtig slippe endnu Hun vil helst holde i hånd.

Det skal nok komme. Lina havde også et par dage, hvor hun gik uden støtte, men så flyttede vi og der skete en masse andet, hun skulle forholde sig til - så der gik yderligere to måneder før hun ville slippe igen. Hun kunne fint gå, selv med kun en hånd som støtte, men hun turde ikke. Tror hun havde brug for at tro på, at hun kunne 100% før, hun slap!

Anmeld

3. maj 2011

Laulund87

Ida. skriver:

Det skal nok komme. Lina havde også et par dage, hvor hun gik uden støtte, men så flyttede vi og der skete en masse andet, hun skulle forholde sig til - så der gik yderligere to måneder før hun ville slippe igen. Hun kunne fint gå, selv med kun en hånd som støtte, men hun turde ikke. Tror hun havde brug for at tro på, at hun kunne 100% før, hun slap!

Hun ser også helt forkert ud i hovedet når hun opdager at hun har sluppet det hun nu holdt ved, og så begynder hun at græde.

Så vi ved hun kan, men hun skal lige have det sidste mod

Anmeld

3. maj 2011

Lilac

Vi har altid haft Celavi og dem har vi været meget tilfredse med  God jagt 

Anmeld

3. maj 2011

Laulund87

Lilac skriver:

Vi har altid haft Celavi og dem har vi været meget tilfredse med  God jagt 

Det ser også ud til at de er et godt bud

Tak

Anmeld

3. maj 2011

sarahb

Mener jeg har et pår celavi i str 19 aldrig brugt... Ka tjekke i morgen

Anmeld

3. maj 2011

Laulund87

sarahb skriver:

Mener jeg har et pår celavi i str 19 aldrig brugt... Ka tjekke i morgen

Det må du meget gerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.