Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det efterlyser vuggestuen nemlig til Maria.
Hun går jo ikke helt stabilt selv, men løber afsted med gåvogn på legepladsen
Så jeg skal have fundet nogle gummistøvler der er nemme at gå i, i str 19..Hilfe!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ihh kan ikke huske navnet, men mærket er en bette elefant. Ønske børn plejer at have dem
Vingummien skriver: Ihh kan ikke huske navnet, men mærket er en bette elefant. Ønske børn plejer at have dem
Celavi?
Det er bare vigtigt at hun kan gå bare nogenlunde i dem, og det ikke er sådan nogle stive nogle
Laulund87 skriver: Celavi? Det er bare vigtigt at hun kan gå bare nogenlunde i dem, og det ikke er sådan nogle stive nogle
Ja dem havde vi da Emil ikke rigtig kunne gå rigtigt
Vingummien skriver: Ja dem havde vi da Emil ikke rigtig kunne gå rigtigt
Okay dem må vi hellere kigge på så Kender kun mærket fordi Maria havde flyverdragt i det.
Laulund87 skriver: Okay dem må vi hellere kigge på så Kender kun mærket fordi Maria havde flyverdragt i det.
Oki hehe men syntes de støttede godt
Kirle skriver: Friends havde nogle gode lette støvletter som vi brugte til tjaLfe. Nu har vi hunters
Friends havde nogle gode lette støvletter som vi brugte til tjaLfe. Nu har vi hunters
Jeg tænker nemlig støvletter, måske de er nemmere at gå i
Laulund87 skriver: Jeg tænker nemlig støvletter, måske de er nemmere at gå i
Celavi har netop korte gummistøvler - dem havde vi til Lina sidste år - og har dem til salg, men de er desværre en str. 21...
De ser sådan her ud:
Ida. skriver: Celavi har netop korte gummistøvler - dem havde vi til Lina sidste år - og har dem til salg, men de er desværre en str. 21... De ser sådan her ud:
Øv de bliver desværre alt for store
Men jeg må vist i Ønskebørn og kigge på dem, tak for tippet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128