6 måneder "baby" - Hvad skal vi lave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Clisolka

kamtok skriver:

Måske er det bare mig der ikke har så meget tålmodighed. Men de er da lidt ekstra krævende lige her i denne alder, er de ikke? 

Det er du ikke alene om - herhjemme har jeg det samme "problem" med Isabella som også lige er blevet 6 mrd.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

kamtok

DLM skriver:

vi brugte også mest det med at holde ham i hænderne. Det tog ca en uges tid da vi begyndte at bruge den med at holde ham i hænderne.

Uhhh en uge er jo indenfor en overskuelig fremtid - håber virkelig at det virker på Jakob også  Har også luret at han er vild med flyveture og blive løftet op og "kastet" op i luften - og det skulle være godt for balancen eller noget

Anmeld

3. maj 2011

kamtok

Isabellasmor skriver:

Det er du ikke alene om - herhjemme har jeg det samme "problem" med Isabella som også lige er blevet 6 mrd.... 

Ja, ens skønne lille basse baby er pludselig blevet en lille djævel - men heldigvis kan man jo fortrænge rigtig meget, når man så får et kæmpe grin eller stort fedt smil, der bare fortæller at man er det bedste i hele verden.

Anmeld

3. maj 2011

DLM

kamtok skriver:

Uhhh en uge er jo indenfor en overskuelig fremtid - håber virkelig at det virker på Jakob også  Har også luret at han er vild med flyveture og blive løftet op og "kastet" op i luften - og det skulle være godt for balancen eller noget

ja lige præcis luft ture er rigtig godt, dem elsker Magnus stadig og griner over hele 5 øren det er rigtig godt for balancen

Anmeld

3. maj 2011

Clisolka

kamtok skriver:

Ja, ens skønne lille basse baby er pludselig blevet en lille djævel - men heldigvis kan man jo fortrænge rigtig meget, når man så får et kæmpe grin eller stort fedt smil, der bare fortæller at man er det bedste i hele verden.

Lige præcis  Her er hun min egen lille dræberbaby når hun brokker sig - hvilket er meget sjældent 

Anmeld

3. maj 2011

kamtok

Isabellasmor skriver:

Lige præcis  Her er hun min egen lille dræberbaby når hun brokker sig - hvilket er meget sjældent 

Ja, det er helt vildt hvordan de kan forvandle sig  Jeg tror måske også at det herhjemme virker mere voldsomt end det egentlig er, da Jakob virkelig kan skrige så højt at guderne må sig forbarme. Selv vores læge kan blive overrasket over at der kan komme så høje lyde fra en så "lille" mand. Elsker ham mere end noget andet og ville aldrig kunne leve uden ham, men må indrømme at han har været lidt billigt til salg her på det sidste - og får så dårlig samvittighed, specielt fordi han lige har haft MØB igen (2. gang indenfor knap 1 måned)..  min lille mullemand

Anmeld

3. maj 2011

Clisolka

kamtok skriver:

Ja, det er helt vildt hvordan de kan forvandle sig  Jeg tror måske også at det herhjemme virker mere voldsomt end det egentlig er, da Jakob virkelig kan skrige så højt at guderne må sig forbarme. Selv vores læge kan blive overrasket over at der kan komme så høje lyde fra en så "lille" mand. Elsker ham mere end noget andet og ville aldrig kunne leve uden ham, men må indrømme at han har været lidt billigt til salg her på det sidste - og får så dårlig samvittighed, specielt fordi han lige har haft MØB igen (2. gang indenfor knap 1 måned)..  min lille mullemand

Haha ja, de kan forvandle sig på 0,5 hvis ikke lige maden kommer hurtigt nok - eller hvis den unge frøken ikke gider ligge på maven mere  Men jeg har intet at brokke mig over. Godt nok har jeg et snakkechatol herhjemme, men vi hører hende aldrig græde 

Puha ja, så har du haft nok at se til... Vi har slet ikke set skyggen af noget sygdom - endnu. Er dog ret spændt på at se hvordan hun reagerer på de 2 tænder i undermunden gisp

Anmeld

3. maj 2011

kamtok

Isabellasmor skriver:

Haha ja, de kan forvandle sig på 0,5 hvis ikke lige maden kommer hurtigt nok - eller hvis den unge frøken ikke gider ligge på maven mere  Men jeg har intet at brokke mig over. Godt nok har jeg et snakkechatol herhjemme, men vi hører hende aldrig græde 

Puha ja, så har du haft nok at se til... Vi har slet ikke set skyggen af noget sygdom - endnu. Er dog ret spændt på at se hvordan hun reagerer på de 2 tænder i undermunden gisp

Jakob har heller ikke rigtig grædt siden han var helt spæd - andet end ved tigerspring.. Men nu viser han virkelig sit temprament frem  Håber at det aftager, når han lærer at kravle

Det er så herligt når de sludrer/pludrer derud af  Bliver helt varm indeni

Ja, det har godt nok været hårdt. Han startede med en virus-infektion (lægernes yndlings diagnose) var frisk i 2-3 dage og så kom 1. MØB og der fik han så penicillin. Så her for små 1½ uge siden blev han snottet og inden for et par dage fik han så MØB igen, men skulle ikke have penicillin - men var på panodil i 1½ døgn. Nu er han bare snottet og ørerne har det fint igen (heldigvis)..

Åh de bisser - 'er for at det går nemt og smertefrit for hende

Anmeld

4. maj 2011

2babygirls

kamtok skriver:

Vi har fundet alt det larmende legetøj frem og han er rigtig glad for det. Men fx hans "kravlebold" der har masser af lys og musik kan jo også trille, og når den triller væk fra ham bliver han rasende. Det samme gælder alt andet legetøj der ligger en millimeter udenfor rækkevidde. Han prøver en enkelt gang at strække sig ud efter det, og så opgiver han og skriger i stedet (kan slet ikke forstå, hvor han har det temprament fra 

Og ja, tænderne kigger vi også meget langt efter. Nu har de været undervejs i 2,5 måned iflg. de klassiske tegn, men de synes ikke rigtig at ville komme. Det virker dog heldigvis ikke som om han er generet af det, han bider bare i alt inkl. mig og hans far, og danner spyt og salv til at fylde en swimmingpool. 

HAHA, sådan en har jeg også.. Hun strækker sig aaaalt hvad hun kan, og så bliver hun også sur, og hun har en total højt tøse skrig, yikes
Uha, ville ønske den tand snart kom, kan mærker den så tydeligt derinde, men hun propper os bare alt i munden, lille stakkel..

Anmeld

4. maj 2011

kamtok

Tina&Martin skriver:

HAHA, sådan en har jeg også.. Hun strækker sig aaaalt hvad hun kan, og så bliver hun også sur, og hun har en total højt tøse skrig, yikes
Uha, ville ønske den tand snart kom, kan mærker den så tydeligt derinde, men hun propper os bare alt i munden, lille stakkel..

'er for at den snart bryder igennem  

Her har jeg bare opgivet at kigge og mærke efter, har kigget hver dag i 2½ måned og de vil bare ikke komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.