DLM skriver:
prøv at sætte dig ned til ham syng nogle sange, prøv at motivere ham til at kravle osv. kan være han er ved at synes du er sjovere at lege med nu
min søn synes det var meget sjovere at vi skar ansigter, lavede lyde og legede med ham end hans legetøj var omkring da han var 6 måneder.
Han synes det er sjovt at jeg synger, samt at tumle og lege med mig - men ikke så lang tid af gangen, og jeg kan jo ikke underholde ham hele dagen, hver evig eneste dag. Nogle gange er det også OK, hvis jeg bare er nede ved ham på gulvet og kigger på ham, og andre gange vil han bare sidde på mit skød.
Han vil rigtig gerne kravle, men han kan ikke. Han løfter numsen og så giver han op. Andre gange ligger han og "svømmer" men han kan ikke trække sig frem, og det irriterer ham virkelig.
Han vil meget hellere stå op på flad fod og holde fast (spise/bide/gnubbe) i sin aktivitetsbøjle, og han er rigtig god til det (med min hjælp), men det er bare ikke så godt for hans ryg at stå alt for meget endnu.
Måske er det bare mig der ikke har så meget tålmodighed. Men de er da lidt ekstra krævende lige her i denne alder, er de ikke? 
Anmeld