Jeg tror jeg er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2008

Honningblomst

Anonym skriver:

Hmm jeg har taget en ny test idag og der er stadig to streger, men den ene er stadig ikke lige så tydelig som den anden... Det ser ud som igår.
Nu prøver jeg at ringe til lægen og høre, for jeg vil gerne vide om jeg kan gå og være glad og lykkelig eller om der slet ikke er noget.

Jamen, har du ikke læst den seddel der hører med testen...stregerne skal IKKE være lige tydelige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2008

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Jamen, har du ikke læst den seddel der hører med testen...stregerne skal IKKE være lige tydelige.

Nej for der var ingen seddel med. Det er nogle jeg har fået af én som havde for mange og som er blevet gravid... Jeg ville bare mene at stregen skulle blive tydeligere fra dag til dag, men måske tager jeg fejl

Anmeld

5. november 2008

Honningblomst

Anonym skriver:

Nej for der var ingen seddel med. Det er nogle jeg har fået af én som havde for mange og som er blevet gravid... Jeg ville bare mene at stregen skulle blive tydeligere fra dag til dag, men måske tager jeg fejl

Kan du ikke regne med og meningen er jo at tage en og er den positiv så er du gravid. Lad være med at tage flere...skulle du begynde at bløde, så er der jo ikke så meget at gøre ved det.
held og lykke...
Knus..

Anmeld

5. november 2008

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Kan du ikke regne med og meningen er jo at tage en og er den positiv så er du gravid. Lad være med at tage flere...skulle du begynde at bløde, så er der jo ikke så meget at gøre ved det.
held og lykke...
Knus..

Det har du ret i Eva! Tak for det.

Knus

Anmeld

5. november 2008

Honningblomst

Anonym skriver:

Det har du ret i Eva! Tak for det.

Knus

Nyd det... og om 8 mdr. sidder du med en lille lækker baby...
STORT kram...

Anmeld

5. november 2008

MetteT

Min anden streg var heller ikk så tydelig, på nogle af de test jeg tog, men den var der og er altså temmelig meget gravid nu.. Har 6½ uge igen!!!

Held og lykke med graviditeten...
Knus Mette

Anmeld

5. november 2008

monstar99

Jeg tog en hjemmetest fra apoteket den vist også svag positiv,
Det gjore den ved lægen dagen efter også.
Jeg har termin d 17/12 så som lægen sagde svag positiv er positiv. 45.png
Så tillykke med det 45.png

Knus Louise

Anmeld

5. november 2008

miver

Anonym skriver:

Hmm jeg har taget en ny test idag og der er stadig to streger, men den ene er stadig ikke lige så tydelig som den anden... Det ser ud som igår.
Nu prøver jeg at ringe til lægen og høre, for jeg vil gerne vide om jeg kan gå og være glad og lykkelig eller om der slet ikke er noget.

Hej
Ved min sidste graviditet var min 7 teste utydelige nogle gange mer en andre og den var god nok , skynd dig til læge og få taget en test der
'
Tillykke med det
knus Mie

Anmeld

5. november 2008

Anonym trådstarter

Tusind tak allesammen!
Hvor er det dejligt at høre. Jeg er også mere positiv nu

Anmeld

5. november 2008

Bastian

Der står i vejledningen, at ikke begge streger skal være lige tydeligt. Hvis der er to streger, uanset tydelighed, så er den positiv . Uofficielt snakker man om, at den er positiv, hvis den består strakt-arms-testen (at du stadig kan se stregen når du holde testen væk fra dig i strakt arm). Da jeg testede positiv med min datter, var stregen heller ikke meget tydelig, men der var ingen tvivl om, at den var der. Tilykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.