Jeg tror jeg er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.527 visninger
30 svar
0 synes godt om
4. november 2008

Anonym trådstarter

Jeg har taget en graviditetstest her til morgen og der er to streger... Men den ene er ikke lige så tydelig som den anden. Jeg har også taget den lidt tidligt.

Kan jeg fortælle min kæreste at han skal være far? Eller skal jeg vente?

Hvad ville I gøre?

Hilsen ano lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2008

Munder

Hej Ano

Hvis jeg var dig, ville jeg helt sikkert inddrage kæresten nu. Så kunne I jo være sammen om at tage en ny test i morgen.

for at den er der.

Dorte

Anmeld

4. november 2008

moniquesmor

jaa jeg tro også jeg ville tag kæresten med på en snak..
også stå han jo bage dig når du skal tag den næste test det er jo altid dejlig..

for af den er i hus.

Anmeld

4. november 2008

quar20

Hvis du selv føler for at inddrage kæresten i dine tanker/glæder/sorger eller hvordan du nu ser på det, så gør det. Det er altid dejligt at have støtte uanset hvad testen vil vise.

Anmeld

4. november 2008

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar.
Ja jeg tror også jeg fortæller det til min kæreste.
Jeg havde bare planlagt, at jeg måske ville skrive et brev til ham fra "rejen" hvor der skulle stå:

Hej far
Jeg vil lige hilse på dig....osv

-og på den måde overraske ham. Men jeg ved ikke om testen er for "usikker" til at gøre det. Stregen var meget tydelig, men ikke lige så tydelig som teststregen...
Forventet mens er imorgen.

Anmeld

4. november 2008

Mca<3

Testen er god nok ... Du er gravid ,, tillykke De skal ikke nødvendigvis være lige kraftige stregerne ,,, Fortæl ham det blot .. Held og lykke ,

Anmeld

4. november 2008

malou

Fortæl ham det endelig Denne dag kan jo blive begyndelsen på jeres "nye" liv sammen!!!! Jeg havde 2 gange negative test men min mens udeblev alligevel... så gik jeg til min læge dagen efter og der var testen pludselig positiv.. HURRA Jeg ville dog ikke overbringe min kæreste nyheden over tlf så jeg gik en hel dag på arbejde med tusinde bobler i maven af lykke, inden jeg endelig om aftenen kunne fortælle ham at han skulle være far Han blev naturligvis vildt glad og begyndte at kigge på stations cars på nettet. GRINER

Anmeld

4. november 2008

Nemesis

Stregen behøver ikke at være ligeså tydelig som teststregen. men 2 streger er 2 streger og så er den positiv.

Den eneste ulempe ved at teste tidligt, er at man jo så bliver ked, hvis det alligevel går til grunde.

nu skriver du ikke hvor tidligt du har testet...

Men tillykke med spiren :-)

Sisse 4+1

Anmeld

4. november 2008

Anonym trådstarter

Mange tak
Jeg har forventet mens idag eller imorgen, så det er jo lidt tidligt...

Min kæreste er også på arbejde og er først hjemme kl 17 i aften, så det bliver svært at vente, men han skal ikke have nyheden over telefon!

Ano 3+6 eller 4+0 tror jeg

Anmeld

4. november 2008

Nemesis

Anonym skriver:

Mange tak
Jeg har forventet mens idag eller imorgen, så det er jo lidt tidligt...

Min kæreste er også på arbejde og er først hjemme kl 17 i aften, så det bliver svært at vente, men han skal ikke have nyheden over telefon!

Ano 3+6 eller 4+0 tror jeg

Hvis du er mensdag i dag..så er det jo ikke rigtig for tidligt..for de fleste test siger jo netop at de kan bruges fra denne dag.

JEg testede selv på dag 28 (altså den dag mens skulle komme)

Tillykke igen igen :-)

Det er vildt ikke?!

Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.