Hvordan er chancen størst for at blive gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Anonym trådstarter

Hejsa.

Hvad er jeres erfaring med at blive gravid??

Jeg spiser gel royal og folsyre og har indtil vidre haft sex med min kæreste dag 12 og dag 14.

Har i nogen gode råd??

Det skal lige siges at min mens svinger med ca 2 dage. Har forventet æl i dag, men clear blue siger negativ, men har lidt på fornemmelsen at den kommer i morgen.

Min sidste mens var forresten d. 20 april.

Venter spændt på svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen???

Anmeld

3. maj 2011

maryjane

Hvis man "laver noget" hver tredje dag. Så har man vidst gjort sit. Tror ikke så meget på gele royal, men ved det da ikke.

Anmeld

3. maj 2011

Frk.S

Mit bedste råd er, ikke at tænke for meget over det.

Da jeg lige var stoppet med p-piller, tænkte jeg rigtig meget på det. Jeg valgte også at bruge ægløsningstest, for at se om min ÆL kom normalt efter p-pille stop.

Det var dog først i 3. cyklus, hvor jeg havde alt mulig andet at tænke på, og havde droppet ÆL-testene, at der var gevinst.

Jeg tog ellers ikke nogle specielle forholdsregler. Jo jeg spiste folinsyre - men dette er jo ikke for at øge chancen for graviditet. Jeg spiste sundt og dyrkede regelmæssig motion - men det gjorde jeg i forvejen.

Anmeld

3. maj 2011

mth1987

Gik godt nok ikk så meget op i det da vi var igang. Men hver sin måde.Vi havde bare sex

Anmeld

3. maj 2011

tinasmor

jeg tror ikke du kan gøre så meget mere end du gør. Altså aflæse æg test og så gå efter det.

Og hvis ingenting er galt med jer skulle ingen vitaminer osv. være nødvendigt. Hvis der er lav sædkvalitet kan I prøve med stærk Bvitamin og D vitamin for manden.

Og så selvf. folin til dig som du allerede tager.

held og lykke med det.

Anmeld

3. maj 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Hejsa.

Hvad er jeres erfaring med at blive gravid??

Jeg spiser gel royal og folsyre og har indtil vidre haft sex med min kæreste dag 12 og dag 14.

Har i nogen gode råd??

Det skal lige siges at min mens svinger med ca 2 dage. Har forventet æl i dag, men clear blue siger negativ, men har lidt på fornemmelsen at den kommer i morgen.

Min sidste mens var forresten d. 20 april.

Venter spændt på svar

Hav sex hver dag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.