Jeg er grivad i 18 uge, har været sygemeldt fra mit arbejde i en måned ca pga stress...Min chef mobber, siger foran kunder at jeg er grim ( er ikke super model, men der gør ondt alligevel), har i en halv time beskevet hvor dum og uintelligent jeg er, råber af mig foran kunder og kellogaer, bagtaler mig når jeg ikke er der og kommer i det hele taget med små stikpiller hele tiden om hvor uduelig jeg er...Hver dag når jeg skulle på arbejde fik jeg hjertebanken, blev svimmel og rystede over det hele... Jeg græd hele tiden havde hovedpine og sov ikke om natten...Tilsidst gik jeg til min læge som sygemeldte mig og sagde jeg skulle snakke med min fagforening om hvad de ville foreslå og at han selvfølgeligt vil hjælpe mig med diverse attester hvis det bliver nødvendig...Nu er min sygemelding udløbet og har snakket med fagforeningen, de siger at det er bedst jeg bliver sygemeldt frem til min barsel... Dette siger jeg tilmin læge som nu siger: vi sygemelder ikke folk i så lange perioder for at beholde vores trovædighed... Nu ved jeg ikke hvad jeg skal stille op...Hvis jeg bare kunne finde et andet job ville jeg gøre det, men ingen vil ansætte en gravid...Mit valg er lige nu at skifte læge og starte forfra eller sige op, vil bare ikke sige op for så har chefen "vundet"... Min chef har ligeledes bedt om nøgler til arbejdspladsen og fjernet mig fra firmaet hjemmeside vor alle ansatte ellers står så det er tydeligt de ikke ønsker en ordentlig løsning... Kan ikke tage tilbage dertil ligemeget hvad...Så mit spørgsmål er, hvad ville i gøre i denne situation?
Anmeld