æder jeres børn også sengekanten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. november 2008

Loggidut

Tiffanie er godt i gang med at æde malingen på hendes sengekant...hun gnaver den af med hendes små fortænder, som en kanin...
Jeg kan mindes at Christian lavede samme nummer, men hvordan pokker får man dem til at stoppe?
Jeg måtte opgive med Christian, og hans seng var helt og aldeles splittet ad inden han var færdig med den...det gider jeg altså ikke at den her seng bliver ..desuden er jeg da træt af at hun skal æde sådan noget usundt noget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2008

linemus

Sebastian gjorde det med hans kravlegård - sådan en hvidmalet en, og jeg syntes heller ikke, det var for smart at spise sådan noget maling. Vi foldede en stofble og satte omkring siden (det var altid den samme side han gjorde det ved) med nogle strips. Så kunne han stå og sutte lidt i den.

- Line

Anmeld

4. november 2008

Rasmine

Kunne du ikke smøre sådan noget på, som neglebidere får smurt på neglene?

Anmeld

4. november 2008

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

Tiffanie er godt i gang med at æde malingen på hendes sengekant...hun gnaver den af med hendes små fortænder, som en kanin...
Jeg kan mindes at Christian lavede samme nummer, men hvordan pokker får man dem til at stoppe?
Jeg måtte opgive med Christian, og hans seng var helt og aldeles splittet ad inden han var færdig med den...det gider jeg altså ikke at den her seng bliver ..desuden er jeg da træt af at hun skal æde sådan noget usundt noget!

Er der ikke noget med at man kan købe sådan en fin plastik ting til at montere på sengekanten???

Men er altså ikke helt sikker?!?

Betina

Anmeld

4. november 2008

Loggidut

jammen jeg aner det ikke...jeg fatter bare ikke hvorfor jeg skal have børn som æder møbler, når alle andre bare ikke gør...hæ hæ

ved det godt Linemus...jeg er ikke den eneste, men jeg har aldrig hørt andre brokke sig over det før, og nu er det anden gang jeg støder ind i problemet!

jeg vil da undersøge det med den kant, og ellers må vi ty til den gode negl

Anmeld

4. november 2008

Joan ( Smallie )

Trold skriver:

Er der ikke noget med at man kan købe sådan en fin plastik ting til at montere på sengekanten???

Men er altså ikke helt sikker?!?

Betina

Sådan en kan man købe i ikea har jeg set. Prøv lige at kig deres hjemmeside.

Joan

Anmeld

4. november 2008

ivfmarie

he he... jojo, Malte er ved at gnave sig et godt stykke ned igennem hans senge-kant. Sengen er "left-over" fra Freja, og hun har da også gjort et godt indhug i den, så Tiffeliffemus er bestemt ikke den eneste!

Marie - der absolut intet gør for at forhindre det...

Anmeld

5. november 2008

Loggidut

jeg er sørme også ligeglad med sengen, skide være med den...det er strakt værere med de små tænder

Anmeld

5. november 2008

Nadi

Jep! Ollie gør nojagtig samme stunt, men det er heldigvis noget tid siden at han sidst har fået den udsøgte delikatesse sengekant. Jeg håber heller ikke sengen bliver alt for ødelagt, så vi kan bruge den igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.