Babydellen uge 19 (18+2)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Frøken J.

Mut skriver:

Hvor er den pæn din mave

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

2babygirls

Secrets skriver:

Det forstår jeg godt. Det er en helt anden verden, når der kommer to, og man må dele sin opmærksomhed. Så jeg forstår godt, at i venter lidt

Lige præcist!!! mor til 2 skræmmer mig lidt fordi jeg tager af Madeleines opmærksomhed Så nyder lige min lille mus lidt endnu

Anmeld

3. maj 2011

Frøken J.

Tina&Martin skriver:

Lige præcist!!! mor til 2 skræmmer mig lidt fordi jeg tager af Madeleines opmærksomhed Så nyder lige min lille mus lidt endnu

Det skal du også bare! Og det er simpelthen et bedårende navn hun har!

Anmeld

3. maj 2011

2babygirls

Secrets skriver:

Det skal du også bare! Og det er simpelthen et bedårende navn hun har!

Mange tak Har I tænkt navne ??

Anmeld

3. maj 2011

otlitrom

Hvor er du flot! Den er godt nok flot rund, der hvor du har front mod kameraet!

Det er sjovt du skriver det med, at far ikke kan mærke noget. Jeg er i uge 34, og baby gør det samme. Der kan være den vildeste fest derinde, hvor jeg tænker "SÅ stopper vi, lille fis. Mor bliver søsyg", og så siger jeg til farmand om han vil mærke.. Han kommer over, og vupti, så er der bare HELT stille!! Krølfisen har gjort det heeeele vejen gennem graviditeten. Jeg ved godt hvem der skal tage over, når der bliver natteuro herhjemme, efter fødslen

Anmeld

3. maj 2011

Frøken J.

Tina&Martin skriver:

Mange tak Har I tænkt navne ??

Det har vi, men vi er i 7 sind. Nu afslører jeg godt nok en anonym debat jeg lavede i går, hvis nogen kan kende det, men kun mellemnavne har vi på plads: James og Nicoline. James er et familienavn i min familie, er fra England Min far og bror hedder det til mellemnavn + de fleste af mine onkler og min farfar Nicoline elsker min kæreste bare så meget, at det skulle med uanset hvad - FOr jeg ville ikke have det som fornavn

Anmeld

3. maj 2011

2babygirls

Secrets skriver:

Det har vi, men vi er i 7 sind. Nu afslører jeg godt nok en anonym debat jeg lavede i går, hvis nogen kan kende det, men kun mellemnavne har vi på plads: James og Nicoline. James er et familienavn i min familie, er fra England Min far og bror hedder det til mellemnavn + de fleste af mine onkler og min farfar Nicoline elsker min kæreste bare så meget, at det skulle med uanset hvad - FOr jeg ville ikke have det som fornavn

Nååårh, det er også nogle rigtig søde navne !!!
Det er su piv svært med de navne.. havde kun Madeleine, og få dage inden jeg fødte mente min mand vi lige skulle lave nogle reserve navne.. Men kunne ikke forene mig med dem.. Heldigvis

Anmeld

3. maj 2011

Happiness

Secrets skriver:

Mange tak! Og ja, det er også det jeg hører alle sige. De små er ganske stædige, når det kommer til fædrene! Og han havde ellers hånden der læææænge. Men nej! så snart den kom på, var der bare stilstand Jeg tænker også, at jeg altid har iskolde hænder, imens hans er dejlig varme. Det virker nok beroligende, hvem gider bevæge sig, når der er dejligt lunt om mavsen

Hvor langt var du henne, før farmand fik lov?

Hehe. Ja ham må ligge hånden på noget koldt før han mærker

Ja men jeg mener jeg var i uge 24. Men kan ikke helt huske det. Men NØJ hvor var han lykkelig! Han var overrasket over hvor tydeligt man kunne mærke det

Anmeld

3. maj 2011

Frøken J.

Tina&Martin skriver:

Nååårh, det er også nogle rigtig søde navne !!!
Det er su piv svært med de navne.. havde kun Madeleine, og få dage inden jeg fødte mente min mand vi lige skulle lave nogle reserve navne.. Men kunne ikke forene mig med dem.. Heldigvis

Ja, nu skal vi bare finde fornavne. Hehe

Godt i holdt fast i det navn! Ud med reserverne

Anmeld

3. maj 2011

Frøken J.

Happiness skriver:

Hehe. Ja ham må ligge hånden på noget koldt før han mærker

Ja men jeg mener jeg var i uge 24. Men kan ikke helt huske det. Men NØJ hvor var han lykkelig! Han var overrasket over hvor tydeligt man kunne mærke det

Det forstår jeg godt han var! Så kan manden jo endelig for alvor følge med i udviklingen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.