Babydellen uge 19 (18+2)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Mira0911

Floooot mave.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Thanks dear

Anmeld

3. maj 2011

Frøken J.

MoarJ skriver:

Floooot mave.... 

Taak! Og i lige måde, BTW!

Anmeld

3. maj 2011

Frøken J.

Happiness skriver:

Jamen det er da en flot gravid mave det der!

De små i maven har det med at drille deres fædre Her gik der også lang tid før han fik "lov" at mærke.

Han var pænt misundelig på scanningsdamen på Hvidovre og lægen, da de havde fået et los

Men nu får han dagligt lov til at mærke, så det skal nok komme!

Mange tak! Og ja, det er også det jeg hører alle sige. De små er ganske stædige, når det kommer til fædrene! Og han havde ellers hånden der læææænge. Men nej! så snart den kom på, var der bare stilstand Jeg tænker også, at jeg altid har iskolde hænder, imens hans er dejlig varme. Det virker nok beroligende, hvem gider bevæge sig, når der er dejligt lunt om mavsen

Hvor langt var du henne, før farmand fik lov?

Anmeld

3. maj 2011

Mira0911

Secrets skriver:

Taak! Og i lige måde, BTW!

Tak skal du have... 

Anmeld

3. maj 2011

2babygirls

Så blev det ugens mavefoto igen Jeg ser skide sur ud på det hvor man kan se mit fjæs, beklager! Det var jeg ikke Jeg synes ikke den er vokset så meget udaf de sidste par uger, men den har taget mere form til gengæld Vægten svinger mellem +4,5-5,2 fra dag til dag I går +4,8 og i dag +5

Mærker stadig virkelig meget liv. I morges var der bare party, så jeg lagde hånden på maven, og jeg mærkede et puf!! Men ikke tale om, om blyp ville sprælle løs, når far lagde hånden på maven. Of course not Skal til første jordemoder besøg i morgen og MD om 13 dage

Ihhh det er nu hyggeligt at følge din mave !!!
SAVNR MIN

Anmeld

3. maj 2011

Frøken J.

Tina&Martin skriver:

Ihhh det er nu hyggeligt at følge din mave !!!
SAVNR MIN

Det er jeg da glad for at høre!

Jamen det er der en løsning på: Få en ny! Haha

Anmeld

3. maj 2011

2babygirls

Secrets skriver:

Det er jeg da glad for at høre!

Jamen det er der en løsning på: Få en ny! Haha

Jaaa, er os meget frisk på det haha... MEEEN selvom jeg næstentuder når jeg kigger på film fra hun er 3 uger, nyder jeg lige så meget alt det jeg har med hende nu.. så "lillebror" må vente et år endnu... suk

Anmeld

3. maj 2011

Frøken J.

Tina&Martin skriver:

Jaaa, er os meget frisk på det haha... MEEEN selvom jeg næstentuder når jeg kigger på film fra hun er 3 uger, nyder jeg lige så meget alt det jeg har med hende nu.. så "lillebror" må vente et år endnu... suk

Det forstår jeg godt. Det er en helt anden verden, når der kommer to, og man må dele sin opmærksomhed. Så jeg forstår godt, at i venter lidt

Anmeld

3. maj 2011

.....

Secrets skriver:

Så blev det ugens mavefoto igen Jeg ser skide sur ud på det hvor man kan se mit fjæs, beklager! Det var jeg ikke Jeg synes ikke den er vokset så meget udaf de sidste par uger, men den har taget mere form til gengæld Vægten svinger mellem +4,5-5,2 fra dag til dag I går +4,8 og i dag +5

Mærker stadig virkelig meget liv. I morges var der bare party, så jeg lagde hånden på maven, og jeg mærkede et puf!! Men ikke tale om, om blyp ville sprælle løs, når far lagde hånden på maven. Of course not Skal til første jordemoder besøg i morgen og MD om 13 dage

Hvor er den pæn din mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.