Badedragter til vores små

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. november 2008

Mikkelmusen

Nu har jeg haft mit hyr med at finde en badedragt til Filuca fordi det ikke er sommer sæson mere.

Så stopper man åbenbart med at bade! Og det kunne heller ikke tænkes man kunne bade i en svømmehal eller i et sommerhus med pool?!

Nå men når jeg så finder noget badetøj i Filucas størrelse så er det uden ble-"dims" indeni? De kan vel ikke allerede styre om de vil skide mit i vandet?
Jeg kiggede så efter badebleer i føtex men dem kunne jeg kun finde i noget der vist hed 3-6 kg?! Og det synes jeg slet ikke giver mening for Filuca vejede hun 6,5 kg da hun var de 3 mdr hun skulle være for at komme i svømmeren?
jeg er ikke sikker på det med vægten på de badebleer men jeg kan huske at det i hvert fald ikke var i nærheden af de 12 kg Filuca vejer.

Hvad gør man så? Jeg måtte i kære børn i sidste øjeblik og købe badetøj til over 100 kr... men hun skulle ha noget på, og den i str 74 vi havde er jo MEGET for lille.

Hvad gør i selv, jer der går i svømmer eller lign, med de små?
Eller er det bare mig der bor på landet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2008

Loggidut

jeg har ikke været i svømmeren med tif endnu...jeg er sgu da en dårlig mor...men jeg købte jo et hav af badedragter i netto ...det vil sige en dragt, og et par blebukser...ja så købte jeg jo også en i kvickly ekstra...alt sammen bare fordi der var cirkeline på!

jeg skal prøve at holde øje med det hvis jeg render over noget!

hvordan går det ellers?

Anmeld

3. november 2008

Anja

Vi bruger bare badeble. Vi er afsted et par gange om mdr og det fungerer fint.

Anmeld

3. november 2008

Mikkelmusen

jamen er der det der indlæg i dem?

tjo det går jo ikke så godt, men det kan vi altid snakke om. Prøver ikke at tænke for meget over det ligenu.

Anmeld

3. november 2008

Mikkelmusen

Anja skriver:

Vi bruger bare badeble. Vi er afsted et par gange om mdr og det fungerer fint.

Hvor finder i dem i passende str?

Anmeld

3. november 2008

Anja

Mikkelmusen skriver:

Hvor finder i dem i passende str?

Netto har dem ofte og så køber vi et par pakker ....

Anmeld

3. november 2008

Tikki

Vi svømmer hver fredag - Iza har et par badebukser med sådan noget indlæg- agtigt noget fra ImseVimse : http://www.filabel.dk/pi/Badebukser_Fish_Pink_4408_.aspx

Og det har hun, fordi de - der hvor vi svømmer - ikke vil have engangsblebadebukserne....

Anmeld

3. november 2008

Marco2

Vi går til babysvømning hver søndag og vi bruger bare svømmeble. De findes i forskellige størrelser. VI køber dem som regel i Føtex.

Vi bruger "little Swimmers" fra Huggies
http://www.huggiesclub.com/dk/hvilken-ble/huggies-verden/huggies-little-swimmers/default.aspx

Og så har hun ikke andet på. Og det er der heller ikke mange af de andre børn der har. Måske en enkelt der også har badedragt på. Men de må ikke komme i vandet uden badebleen inderst.

AG

Anmeld

3. november 2008

Mikkelmusen

Dem jeg fandt i føtex var også little swimmers, men i meget lille størrelse. Men jeg må tjekke netto næste gang. Jeg forstår bare ikke de ikke har indlæg i de større badedragter ligesom der for det meste er i de små.

Anmeld

3. november 2008

ivfmarie

De fleste svømmehaller sælger faktisk badedragter til babyer/småbørn - med indlæg. Der har vi købt til både Freja og Malte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.