Hvad siger i til det her tøser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. november 2008

Mikkelmusen

Læs her:

Ung pige: Jeg er blotter

Jeg tænker lidt at hun må synes det er ok fordi hun er pige og det vil folk godt se på?
Det er sgu da lige så sygt som at mænd gør det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2008

Loggidut

ja jeg må sgu være syg i hovedet...for jeg synes utroligt nok at det ikke er så slemt som når mænd gør det...jeg må sgu da være syg i rødbeden...ja det var faktisk min første tanke...jammen det er da ikke så slemt igen...MEN GU ER DET DA SÅ!

hun er da lige så klam som alle mandlige blottere...hmmm...jeg håber dælme ikke hun en dag render ind i min mand eller mine drenge, for så vanker der da lige øretæver!

Anmeld

4. november 2008

heaven

hrum, hvad jeg siger??

Stakkels pige, hun må virkelig have en brist på øverste etage!!

Jannie

Anmeld

5. november 2008

BellaT

Hmmm, jeg tænkte først: Det må hun da virkelig selv om! Hun er jo åbenbart klar til at tage konsekvenserne hvis hun en dag blotter sig for den forkerte...
Men fandme om hun skulle sidde sådan overfor min kæreste! Eller hvis jeg, som Loggi, havde teenagedrenge. Nixen, moster klam!
Min kæreste har så nogle gange oplevet de der kvindelige blottere under sit arbejde som stilladsmontør.. Hun er skam ikke den eneste i DK..
Men nej, selvfølgelig er det der ikke iorden. Det er ikke iorden at mænd gør det. Og det er heller ikke iorden at kvinder gør det. Ligegyldigt begge køns evt. kønne udseende! Det er ulækkert og grænseoverskridende. Tror ærligt talt at de fleste mænd ville finde det blufærdighedskrænkende og ikke spor ophidsende. Men det ved jo ikke, da jeg jo ikke er en mand. Kunne bare forestille mig det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.