Træææænger til snart at se nogle bisser :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

L.J.L

K&S skriver:

Anton har så ondt for tænder og jeg synes, det er så synd for ham...!

Han er mega pylret og kører sutten ind og ud af munden, så den gnider på gummerne - han elsker at sidde med sin tandbørste eller en kold agurke/gulerodsstang, men det lindrer bare ikke ordentlig...

Jeg har endda smurt hans gummer med gel, men det virker slet ikke  han har svært ved at sove, vågner MANGE gange om natten og sover SÅ dårligt om dagen

Han er totalt mor-syg (det er KUN KUN KUN mor, der dur) og vil sidde hos mig hele tiden - så snart jeg sætter ham fra mig, rækker han ud efter mig og klynker

Han havde feber (39,6) fra lørdag formiddag til søndag formiddag og var rigtig skidt...! Det er første gang (NOGENSINDE), at han har ville sidde hos mig (helt stille) med hovedet på brystkassen og bare være til - sådan sad han hele lørdag aften og faldt ligeså i søvn på min arm - SÅ er han virkelig skidt, for Anton er normalt en dreng med MEGET krudt i nummeren

Jeg vil ikke noget specielt med indlægget, bare fortælle om mine frustrationer på min søns vegne

Katja

Tænder er noget djævlen har skabt! Har du prøvet med en tør tvebakke? De klør dejligt på gummerne, og de bliver så opløseligt af mundvandet så du skal ikke være nervøs for at han får det galt i halsen. Du kan også prøve med et koldt stykke melon. Giv lidt panodil til de rigtig slemme dage, det kan lindre lidt og give ham lidt nattero. Vi har lige haft en slem tur med over 40 i feber og nu er der så dukket to bisser op. 14 nede 6 tilbage!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

camilla28

ikke fordi man skal bruge medicin til alt men

jeg vil forslå dolodent( bruger vi)

eller andet der lindre smerter kløe og diverse ved tandfrembrud

Anmeld

5. maj 2011

K&S

camilla28 skriver:

ikke fordi man skal bruge medicin til alt men

jeg vil forslå dolodent( bruger vi)

eller andet der lindre smerter kløe og diverse ved tandfrembrud

Vi har forsøgt med Dolodent, men uden virkning (desværre)  men tak for svaret...!

Anmeld

5. maj 2011

K&S

linselouise skriver:

Tænder er noget djævlen har skabt! Har du prøvet med en tør tvebakke? De klør dejligt på gummerne, og de bliver så opløseligt af mundvandet så du skal ikke være nervøs for at han får det galt i halsen. Du kan også prøve med et koldt stykke melon. Giv lidt panodil til de rigtig slemme dage, det kan lindre lidt og give ham lidt nattero. Vi har lige haft en slem tur med over 40 i feber og nu er der så dukket to bisser op. 14 nede 6 tilbage!!!

Jeg kan KUN give dig ret, hvad skal man dog med tænder...! Vi mangler så stadig ALLE tænderne, det er slet ikke til at holde ud at tænke på, så håber de kommer alle sammen på en gang  (ja, man har da lov at være naiv nogle gange)

Vi har prøvet med både tvebakke, ristet toast, kolde grøntsager m.m. - ja, alt hvad der kan kradse eller køle gummerne, det er bare ikke længe, Anton gider det

Anton fik også panodil i weekenden, hvor han havde høj feber - men synes det er lidt for meget, hvis han skal have det for tit, for det er HVER nat lige tiden, hvor han vågner minimun 1 gang i timen i et skrig og vil have sutten

Så nu vil jeg gerne se de bisser HEP HEP HEP

Anmeld

5. maj 2011

K&S

Lou87 skriver:

Ja det ku jeg godt forestille mig..
Her hvor Livas tænder er kommet natten over og vi ikk har fået givet pille - der har hun også været vågen meget og pjevset..

Men tjek evt med SP eller lign hvor "sundt" det er og give hver dag.. Det har jeg ikk prøvet.. Men ved hende på apoteket sagde de måtte få op til sån og sån hver dag, såå...

Held og lykke med bisserne - der ska nok snart komme nogen
Og så vælter de næste frem efter der, hihi

Jeg må prøve at høre SP´en ad - tusind tak for svaret

Jeg glæææææder mig til at se alle hans bisser (og de må gerne komme på 1 gang )

Anmeld

5. maj 2011

Lou87

K&S skriver:

Jeg må prøve at høre SP´en ad - tusind tak for svaret

Jeg glæææææder mig til at se alle hans bisser (og de må gerne komme på 1 gang )

Velbekomme da

Og uhhh nej da - ikk på en gang.. stakkels lille fyr av av

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.