Anonym skriver:
Jeg plejer at ha ægløsning på 13. dagen og vi sexede på 11. dagen. Vi sexede så igen på 16.dagen og da jeg gik på toiletet bagefter og tørrede mig, var der en lille plet frisk lyserødt blod. Ikke meget men nok på størrelse med en lillefingernegl. Siden da har der ikke været mere selvom vi har haft sex.
Kan det være ægget der sætter sig fast allerede? Har læst at det som regel sker på 5 til 7 dagen efter ægløsning, men har bare aldrig prøvet at pletbløde efter sex før...
Hjælp mig, piger :-)
Jeg tror nu stadig, at det er kontaktblødning, det er mest oplagt.
Du kan ikke være sikker på, at du har haft ægløsning på 13. dagen (med mindre du har testet?), så du kan selvfølgelig have haft ægløsning på 11. dagen og sex samme dag, vil give gode chancer for graviditet, og så foreligger muligheden for implantationsblødning på 16. dagen, men implantationen skal helst foregå på 5.-7. dagen, fordi det er en meget skrøbelig proces, når ægget bliver befrugtet og skal vandre ned og sætte sig fast, under denne rejse skal det udvikle sig korrekt, og der er mange ting, der kan gå galt, så hvis der er implantation tidligere end 5. dagen, så er embryoet ikke udviklet nok til at give en levedygtig graviditet.

Anmeld