Felix 1 måned (MASSIV billedspam!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Kit

Eeeeeelsker billed 5 og 15. Dejlig dreng du har dig der.

Hvor er det godt at høre, at alt går som det skal og Jørn er ved at finde sin rolle. Super godt, at I kan snakke sammen om det.

Herhjemme ryger Alberte også med hovedet nedad, men det er først efter vi startede til babygymnastik, at jeg har kastet os ud i det. Hun er helt vildt med det og man får en masse smil.

Og ja, tiden går bare sindssygt stærkt. Man bliver overrasket.

Kit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Multebær

ihhh altså sikken skøn dreng. Han er da bare über nuttet. hvor er det dejligt at høre du nyder barslen - det er jo vanvittigt som tiden flyver! en måned siden du fødte....og en måned siden jeg var på baby.dk sidst

glæder mig til flere billeder af Felix- dem kan man umuligt få for mange af.

Knus

Anmeld

4. maj 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Det er da bare super, han er god til at ligge på maven. Hvordan går det med teknikken - er du ved at have styr på den?

Glemte helt at svare på det der ligge-på-maven noget! Jeg ved ikke helt om teknikken er der, jeg smider lige et par billeder en af dagene for jeg har stadig ikke fattet om armene skal være under ham eller "ved siden af" ham.... 

Men får ham i hvert fald drejet rigtig derom nu!

Anmeld

4. maj 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Glemte helt at svare på det der ligge-på-maven noget! Jeg ved ikke helt om teknikken er der, jeg smider lige et par billeder en af dagene for jeg har stadig ikke fattet om armene skal være under ham eller "ved siden af" ham.... 

Men får ham i hvert fald drejet rigtig derom nu!

Jeg uploader lige videoen af Ida på facebook med det samme! Så kan du se det der, men hun er blevet meget bedre til det, siden jeg optog videoen. Sidst i videoen skal jeg også hjælpe hende med armene, fordi hun tager dem ud til siden, og så støtter de jo ikke ordentligt Jeg skal lige se, om jeg kan huske det imorgen, så kan jeg prøve at optage hende igen!

Hmm, hvordan skal jeg forklare det - når du vender ham om på maven skal albuerne være cirka lodret ned fra skuldrene og godt ind under kroppen, så de ikke glider ud til siderne. Men prøv at se videoen - måske hjælper det lidt, selv om hun ikke ligger helt perfekt, når jeg vender hende! Men da jeg får hjulpet hende, ligger hun som hun skal. Men fortvivl ikke - hun endte også altid med armene ud til siden alligevel, men det gør hun næsten ikke længere, fordi hun er blevet stærkere.

Anmeld

4. maj 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Jeg uploader lige videoen af Ida på facebook med det samme! Så kan du se det der, men hun er blevet meget bedre til det, siden jeg optog videoen. Sidst i videoen skal jeg også hjælpe hende med armene, fordi hun tager dem ud til siden, og så støtter de jo ikke ordentligt Jeg skal lige se, om jeg kan huske det imorgen, så kan jeg prøve at optage hende igen!

Hmm, hvordan skal jeg forklare det - når du vender ham om på maven skal albuerne være cirka lodret ned fra skuldrene og godt ind under kroppen, så de ikke glider ud til siderne. Men prøv at se videoen - måske hjælper det lidt, selv om hun ikke ligger helt perfekt, når jeg vender hende! Men da jeg får hjulpet hende, ligger hun som hun skal. Men fortvivl ikke - hun endte også altid med armene ud til siden alligevel, men det gør hun næsten ikke længere, fordi hun er blevet stærkere.

Super, jeg vil kigge på videoen, det er oftest meget nemmere end at skulle forklare/forstå en forklaring! Han har ligget med en pude under brystkassen i dag, bare lig kort - hvilken succes! Pludselig kunne man jo se verden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.