Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mai-pigen skriver: Følger også lige med, da jeg bare mangler inspiration også..
Følger også lige med, da jeg bare mangler inspiration også..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaSoefelt skriver: Uh du er modig:-). Er simpelthen så bange for der skal ske min lille mus noget, hihi. Men du har nok ret, må mande mig op:-). Her er første tand næsten fremme - ih er så stolt:-).
Uh du er modig:-). Er simpelthen så bange for der skal ske min lille mus noget, hihi. Men du har nok ret, må mande mig op:-). Her er første tand næsten fremme - ih er så stolt:-).
Ja, kan du så mande dig op han klarer det helt sikkert super godt...!
alberts mor<3 skriver: ja rigtig nok(; hvad med stykker kogt brokolig osv(;
ja rigtig nok(;
hvad med stykker kogt brokolig osv(;
men det får han også til aftensmad - men det er da et forsøg værd
lisbeth2910 skriver: Frikadeller skåret i små tern, ostehaps, pastaskruer, Forskellige ovnbagte grønsager i stave f.eks. rødbeder, gulerod eller kartoffler, og hård kogt æg
Frikadeller skåret i små tern, ostehaps, pastaskruer, Forskellige ovnbagte grønsager i stave f.eks. rødbeder, gulerod eller kartoffler, og hård kogt æg
Tusind tak for svaret æg, pasta & ostehaps får han også indimellem - men jeg må forsøge mig med rodfrugter
K&S skriver: Hejsa piger Anton bliver 9 måneder i morgen og han har den sidste måneds tid spist rugbrødshapsere til frokost med forskelligt "tilbehør" (ærter, majs, agurk, tomat m.m.), meeeen jeg synes, jeg finder på det samme om og om igen Har I nogle forslag til små snacks, han kan spise sammen med hans rugbrødshapsere? Katja
Hejsa piger
Anton bliver 9 måneder i morgen og han har den sidste måneds tid spist rugbrødshapsere til frokost med forskelligt "tilbehør" (ærter, majs, agurk, tomat m.m.), meeeen jeg synes, jeg finder på det samme om og om igen
Har I nogle forslag til små snacks, han kan spise sammen med hans rugbrødshapsere?
Katja
nu har jeg ikke læst om andre har foreslået dette, men avocado:0)
Ni-ko-li-ne skriver: nu har jeg ikke læst om andre har foreslået dette, men avocado:0)
Det er blevet foreslået, men tak alligevel...! jeg har også købt en i dag
K&S skriver: Det er blevet foreslået, men tak alligevel...! jeg har også købt en i dag
linemus skriver: Det er også rigtig godt på rugbrød evt. most
Det er også rigtig godt på rugbrød evt. most
thanks...!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128