"Snacks" som tilbehør til rugbrødshapserne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

K&S

Hejsa piger

Anton bliver 9 måneder i morgen og han har den sidste måneds tid spist rugbrødshapsere til frokost med forskelligt "tilbehør" (ærter, majs, agurk, tomat m.m.), meeeen jeg synes, jeg finder på det samme om og om igen

Har I nogle forslag til små snacks, han kan spise sammen med hans rugbrødshapsere?

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

K&S

2. maj 2011

CamillaSoefelt

K&S skriver:

Hejsa piger

Anton bliver 9 måneder i morgen og han har den sidste måneds tid spist rugbrødshapsere til frokost med forskelligt "tilbehør" (ærter, majs, agurk, tomat m.m.), meeeen jeg synes, jeg finder på det samme om og om igen

Har I nogle forslag til små snacks, han kan spise sammen med hans rugbrødshapsere?

Katja

Ikke fordi jeg har de store ideer, ku godt selv bruge lidt inspiration:-). Men gir du ham bare agurke stave? El i små stykker? Synes det er så hårdt at jeg er bange for Benjamin får det galt i halsen?

Anmeld

2. maj 2011

K&S

Han får både små stykker, skiver og stænger - det afhænger lidt af morens humør, men Anton kan helt sikkert bedst lige det i stænger - så kan han liiiige bruge gummerne til at spise alt "indmaden" - og lige pt. er det super godt (og koldt) for de ømme gummer  (håber snart der titter en tand eller MANGE frem)

Anton får tit et liiidt for stort stykke i halsen, men han får det selv op igen - jeg tror ikke du skal være så urolig, hvis bare du er sammen med ham, når han spiser

Anmeld

2. maj 2011

miinimeal

hvad med frugt stykke så som, mango, kiwi, blød pære, banan, avokado osv(:

Anmeld

2. maj 2011

Mai-pigen

Følger også lige med, da jeg bare mangler inspiration også..

Anmeld

2. maj 2011

K&S

alberts mor<3 skriver:

hvad med frugt stykke så som, mango, kiwi, blød pære, banan, avokado osv(:

Avocado har jeg prøvet tidligere, men uden held - men måske det skal prøves igen...! Tak

Han får frugt sammen med hans eftermiddagsflaske, så det synes jeg ikke også, han skal have til frokost (for så ved jeg godt, hvad han vælger)

Anmeld

2. maj 2011

CamillaSoefelt

K&S skriver:

Han får både små stykker, skiver og stænger - det afhænger lidt af morens humør, men Anton kan helt sikkert bedst lige det i stænger - så kan han liiiige bruge gummerne til at spise alt "indmaden" - og lige pt. er det super godt (og koldt) for de ømme gummer  (håber snart der titter en tand eller MANGE frem)

Anton får tit et liiidt for stort stykke i halsen, men han får det selv op igen - jeg tror ikke du skal være så urolig, hvis bare du er sammen med ham, når han spiser

Uh du er modig:-). Er simpelthen så bange for der skal ske min lille mus noget, hihi. Men du har nok ret, må mande mig op:-). Her er første tand næsten fremme - ih er så stolt:-).

Anmeld

2. maj 2011

miinimeal

K&S skriver:

Avocado har jeg prøvet tidligere, men uden held - men måske det skal prøves igen...! Tak

Han får frugt sammen med hans eftermiddagsflaske, så det synes jeg ikke også, han skal have til frokost (for så ved jeg godt, hvad han vælger)

ja rigtig nok(;

hvad med stykker kogt brokolig osv(;

Anmeld

2. maj 2011

LISBETH:-)

Frikadeller skåret i små tern, ostehaps, pastaskruer, Forskellige ovnbagte grønsager i stave f.eks. rødbeder, gulerod eller kartoffler, og hård kogt æg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.