Jeg sidder på en plastikpose, når jeg skal i bil, eller sidder på en stol. Så kan jeg glide rundt fra side til side, og ikke dreje mig på en forkert måde.
Ellers er jeg ved at prøve at finde en silke/satin natkjole, som er lidt lang, som jeg kan sove i. Tænker at jeg kan tage stropperne ned, og så bruge den som et "rør", jeg kan vende mig rundt i sengen med
Hvis det giver mening. Vågner også alt for mange gange om natten med smerter. Ellers findes der glidelagner, som er af satin.
Husk endelig at hold dig igang. Jeg svømmer en del, men brystsvømning er forbudt for mig. Det "spjæt" man laver med benene gør nas! Men så svømmer jeg ligeså stille crawl, og det virker for mig.
Udstrækning er nok det bedste du kan gøre for dig selv. Musklerne omkring bækkenet har det hårdt, og kan derfor "klumpe sig sammen", så derfor er det super vigtigt at strække ud - gerne flere gange om dagen.
Men generelt - så kan du jo mærke, hvad der er godt for dig, og hvad der er skidt. Prøv at tænk på at du ikke må gøre noget, der gør ondt! Tænk over din holdning, da dårlig holdning giver en unødvendig belastning på bækkenet.
For nogle er det godt at sidde med benene over kors - for andre er det forbudt. Det må man mærke efter selv 
Hvis du har svært ved selv at finde de rette måder at stå på, strække ud på, osv, så synes jeg du skal ringe til en fys. Jeg har rigtig meget glæde af min.
Rigtig god bedring! 
Anmeld