Så har Benjamin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2008

Plysbjørnen

bette skriver:

okay det må ikke være rart at tvinge ham til at spise

Det er det heller ikke, men stod det til ham så spiser han max 5-10 ml...

Og det vil jeg ikke være med til... Men det har detsvære gjort at vores måltider er blevet til et være skrige cirkus, for han synes jo heller ikke det er sjovt...

Synes han er (ja ærligt) mere besværlig end Laura... Om natten når vi har spist bruger han 45 min på at ligge og skælde ud over at han skal sove...

Betina - der er ved at være godt brugt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2008

Rasmine

Trold?
Hvordan er det egentlig at have 2 SÅ små børn?
(Dumt spørgsmål egentlig, I know)

Anmeld

5. november 2008

Loggidut

Trold skriver:

Det er det heller ikke, men stod det til ham så spiser han max 5-10 ml...

Og det vil jeg ikke være med til... Men det har detsvære gjort at vores måltider er blevet til et være skrige cirkus, for han synes jo heller ikke det er sjovt...

Synes han er (ja ærligt) mere besværlig end Laura... Om natten når vi har spist bruger han 45 min på at ligge og skælde ud over at han skal sove...

Betina - der er ved at være godt brugt

hmmm, så vil jeg godt lige komme med en forklaring...endda også selv om der var mere forskel på Kasper og Christian end der er på dine to.

Det er jo klart at energien ikke er den samme, og jeg tror virkelig man skal sidde i det for at forstå hvor hårdt det må være, jeg synes Tif er en strid banan for tiden, og du skal klare en strid banan, samtidig med et lille barn, som døjer med at spise.

man har sgu bare ikke den samme energi, og det samme drive som man har når der kun er et barn.

Det er ikke nødvendigvis rosenrødt det hele...

jeg håber du snart får lidt søvn og noget energi igen, du skal nok komme gennem det, også selv om det kan se sort ud!

OP MED NAKKEN TROLD! DU KAN GODT!

knus fra sloggi, som godt kan huske hvor svært det var med to børn.

Anmeld

5. november 2008

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Trold?
Hvordan er det egentlig at have 2 SÅ små børn?
(Dumt spørgsmål egentlig, I know)

Det er hårdt, men alligevel dejligt... Det er hårdt fordi man føler man "svigter" "den store" ved at få en mere så tidligt, den fornemmelse har jeg ind i mellem... Men alligevel ubeskriveligt dejligt når man ser Laura nusse og kysse Benjamin...

Betina

Anmeld

5. november 2008

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

hmmm, så vil jeg godt lige komme med en forklaring...endda også selv om der var mere forskel på Kasper og Christian end der er på dine to.

Det er jo klart at energien ikke er den samme, og jeg tror virkelig man skal sidde i det for at forstå hvor hårdt det må være, jeg synes Tif er en strid banan for tiden, og du skal klare en strid banan, samtidig med et lille barn, som døjer med at spise.

man har sgu bare ikke den samme energi, og det samme drive som man har når der kun er et barn.

Det er ikke nødvendigvis rosenrødt det hele...

jeg håber du snart får lidt søvn og noget energi igen, du skal nok komme gennem det, også selv om det kan se sort ud!

OP MED NAKKEN TROLD! DU KAN GODT!

knus fra sloggi, som godt kan huske hvor svært det var med to børn.

Tak fordi du tror på mig... Det er dejligt...

Men nej selvfølgelig er energien ikke den samme, selv om Kai faktisk er flink nok til at tage sig af den stride banan om morgenen, kun denne uge med så skal han på arbejde... Men der er jo stadig resten af dagen, for om eftermiddagen skal man jo også være der for Laura, der kan jeg jo ikke kun tænke på mig og lillebror...

Men nu skal vi til kontrol vejning i morgen, så må vi prøve at snakke med dem om hvorfor han stadig nægter at spise når trøsken er væk... For det fatter jeg ikke en klap af...

Men håber da at det går den anden vej om et par måneder...

Betina

Anmeld

5. november 2008

linemus

Trold skriver:

Det er hårdt, men alligevel dejligt... Det er hårdt fordi man føler man "svigter" "den store" ved at få en mere så tidligt, den fornemmelse har jeg ind i mellem... Men alligevel ubeskriveligt dejligt når man ser Laura nusse og kysse Benjamin...

Betina

Tror man føler man svigter den store lige meget hvor stor aldersforskel der er 60.png

Åh, jeg kan lige forestille mig, hvor skønt det er at se Laura med sin lillebror. Signe er også rigtig kærlig her - hun tørre tårer væk fra Nannas kind, når hun græder, henter hendes sut, og giver storebror masser af krammere og nysser

Knus Line - hold ud, det skal nok blive bedre 76.gif

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.