Bagudvendt autostol til 13 kg +

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Lisbeth85

Den første autostol, som jeg har anskaffet er ved at være for lille til min søn. Derfor skal jeg have fat i en ny, og jeg vil meget gerne have en bagudvendt autostol lige som den første. Jeg føler, at den er mest sikker, hvis uheldet skulle være ude.

Nogen der kan anbefale en god bagudvendt autostol til 13 kg +? Det er den stol, som bruges efter den første. Ved ikke helt, hvad den kaldes? Men håber I er med på, hvad jeg mener

På forhånd tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Fru'Rugaard

Man kan få nogen alm. autostole, altså dem man bruger efter den første, som der er bagudvendt, dem kan man få i Babysam, Kære Børn osv Så prøv at kør i sådanne butikker og hør dig ad

Anmeld

3. maj 2011

Lisbeth85

Yup, det kan jeg gøre. Men ville være rart med lidt erfaringer om hvilke der er god etc.

Nogen bud på sådan en autostol?

Anmeld

3. maj 2011

Corn

Lisbeth85 skriver:

Den første autostol, som jeg har anskaffet er ved at være for lille til min søn. Derfor skal jeg have fat i en ny, og jeg vil meget gerne have en bagudvendt autostol lige som den første. Jeg føler, at den er mest sikker, hvis uheldet skulle være ude.

Nogen der kan anbefale en god bagudvendt autostol til 13 kg +? Det er den stol, som bruges efter den første. Ved ikke helt, hvad den kaldes? Men håber I er med på, hvad jeg mener

På forhånd tak for svar

Prøv at søg herinde.

Der var én der foreslog en svensk hjemmeside, og den var super. De havde okay priser og er strengere i deres sikkerhedsregler end her i DK. Det er ikke så længe siden den var fremme....

Anmeld

3. maj 2011

Lisbeth85

Corn skriver:

Prøv at søg herinde.

Der var én der foreslog en svensk hjemmeside, og den var super. De havde okay priser og er strengere i deres sikkerhedsregler end her i DK. Det er ikke så længe siden den var fremme....

- okay! Jeg prøver at lede lidt herinde. Tak for tippet

Anmeld

3. maj 2011

Corn

Lisbeth85 skriver:

- okay! Jeg prøver at lede lidt herinde. Tak for tippet

fandt den lige... har smidt link

Anmeld

3. maj 2011

Lisbeth85

Corn skriver:

fandt den lige... har smidt link

SMUKT! Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.