Fodtøj og størrelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. november 2008

Tikki

Sig mig lige...køber I fodtøj, der er 1,5 cm for stort som de smarte foddimser anbefaler?? Jeg synes det er helt vanvittigt og Iza skovler rundt, går med fødderne indad, så hun snubler og falder hele tiden, hvis de skal være så store. Vi havde et hyr i den skobutik, for hun væltede rundt mellem hylderne og skabte sig fordi hun ikke kunne styre hendes ben. Jeg har ikke meget lyst til at give 500-600 kr for et par støvler som hun falder i og er ked af at have på......så nu har jeg altså købt et par Dille-støvler i Føtex, der er 0,5 cm større og så må jeg købe et ekstra par senere, hvis de bliver for små inden foråret - de koster trods alt kun 150 kr og sidder rigtigt fint...har tilmed vundet i test .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2008

Lulle25

Må indrømme at støvler spare jeg ikke på. Mathilde har fået vinterstøvler i str 22 og ja de er lidt for store nu, men tænker der skal være plads til et par ekstra sokker og til at tæerne kan bevæge sig. Så ja jeg lytter til eksperterne i forhold til vinterstøvler. Men i forhold til overgangsstøvlerne købte jeg str 21 og dem passer hun fint endnu, men igen nogle dyre sko.

Anmeld

3. november 2008

Tikki

Må indrømme at støvler spare jeg ikke på. Mathilde har fået vinterstøvler i str 22 og ja de er lidt for store nu, men tænker der skal være plads til et par ekstra sokker og til at tæerne kan bevæge sig. Så ja jeg lytter til eksperterne i forhold til vinterstøvler. Men i forhold til overgangsstøvlerne købte jeg str 21 og dem passer hun fint endnu, men igen nogle dyre sko.

Kan hun så gå godt med så store støvler på? Nu kom det til at handle om prisen i mit indlæg kan jeg godt se, men det var ikke det primære - jeg blev bare så forundret over at støvler skal være så store

Anmeld

3. november 2008

Nadi

Oliver har vinterstøvler i str. 23 og hans alm sko er str 22, så de er nok den der 1-1,5 cm for store. Men det er sgu ikke fordi de kloge har anbefalet det. Der var tilbud på vinterstøvler i Bilka og tænkte at han skulle kunne bruge dem så meget som muligt. Og de passer ham faktisk rigtig fint, så det er jo kun godt

Anmeld

3. november 2008

Lulle25

Jeanette skriver:

Kan hun så gå godt med så store støvler på? Nu kom det til at handle om prisen i mit indlæg kan jeg godt se, men det var ikke det primære - jeg blev bare så forundret over at støvler skal være så store

Ja dem kan hun fint gå i, men til engæld vil hun ikke gå når hun har flyverdragt på.

Anmeld

3. november 2008

Plysbjørnen

Dem Laura har nu ved jeg ikke hvor meget forstore er, det er en størrelse 20, men ekspedienten kunne ikke finde føderne da Laura fik støvlerne på... Men hun går meget godt i dem...

Betina

Anmeld

3. november 2008

Tikki

hold da op, der er forskel på størrelserne - fra str. 20 til 23. Izas fod er 13,8 cm har jeg målt den til og så tog jeg ellers målebåndet med i Føtex, tog sålen ud af støvlen og målte den...og jeg endte med en str. 23 til hende pt. i vinterstøvler....mon hun har en kæmpe fod...

Anmeld

3. november 2008

Tikki

Ja dem kan hun fint gå i, men til engæld vil hun ikke gå når hun har flyverdragt på.

hi hi - kender godt lidt den med flyverdragten også - hvis Iza falder bliver hun bare liggende længe og kigger....venter måske på at blive samlet op igen - hun gider ikke bøvle med at rejse sig med dragt på De ligner også sådan nogle små søde tumlinger med flyverdragt...lidt kært.

Anmeld

3. november 2008

Tikki

Trold skriver:

Dem Laura har nu ved jeg ikke hvor meget forstore er, det er en størrelse 20, men ekspedienten kunne ikke finde føderne da Laura fik støvlerne på... Men hun går meget godt i dem...

Betina

Kunne hun ikke finde fødderne ha ha Trold altså - håber da I har fundet dem igen så

Anmeld

3. november 2008

Plysbjørnen

Jeanette skriver:

Kunne hun ikke finde fødderne ha ha Trold altså - håber da I har fundet dem igen så

Jo de er kommet på plads hvor de hører hjemme . Det jeg som end mente var at de ikke kunne mærke spidsen på tæerne, som man normalt plejer at mærke efter når man prøver sko.

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.