Hej allesammen.
Skriver som anonym, fordi jeg er bange for at folk herinde vil se ned på mig 
Vi har en pige på knap 9 måneder. Vi fik hende tidligt i vores forhold og vi er 'unge' forældre (læs: i starten af 20'erne)
Jeg har gået og tænkt på om det ville være en idé at få vores datter i aflastning (måske hver 2. eller 3. weekend) da vi som skrevet fik hende tidligt i forholdet og jeg personligt, har brug for fri-rum.
Ved godt det lyder total akavet, for jeg valgte helt selv at få hende og har dermed også sagt ja til ansvaret - men jeg føler mig simpelthen som en forfærdelig dårlig mor af og til.
Jeg håber virkelig at i vil lade være med at hakke eller andet, da det ikke lige er dét jeg har brug for.
Synes i det ville være forkert af mig at fære tanken ud i livet og vil der eventuelt blive holdt øje med os fra kommunens side?
Det skal siges at jeg elsker min lille pige over alt på jorden, men for at jeg kan være en fantastisk god mor bliver jeg (synes jeg) også nødt til at have det godt selv. Vi har ingen kontakt haft med kommunen før, vores datter stortrives og i dagplejen siger de også at hun altid er glad og tilpas. Alle hendes sociale behov er dækket.
Anmeld