Slimprop gået? småveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

SussieThyssen

Mus84 skriver:

Igår har jeg hele dagen haft lysebrunt udflåd, og igår aftes fik jeg det rigtig skidt, som om jeg var syg og fik rystetur. Men tror nu mere det var fordi jeg kun havde fået sukker hele dagen, 2 x lagkage, kage, boller og sodavand lidt vindruer og vand. Jeg fik det bedre efter en masse vand og et par madder..

Men om natten derimod har jeg været oppe nærmest 4 gange for at tisse og har sovet virkelig dårligt vågen hver time, og stod op kl.5 der kunne jeg ikke blive liggende. Jeg har haft nogle småveer i løbet af natten tror jeg, værre end plukveer i hvert fald, hvor de har gjort ondt og følt som mens smerter og som er gået om i lænden, men varede meget kort tid. Om morgenen tog jeg tid på dem, under 1 minut og 2-3 i timen så det var ingenting, og fra kl.7 tog jeg en lur på 1,5 time og efter der var der ikke flere...

Har det været påbegyndende veer som er gået i sig selv igen? eller snydeveer...?

Nu har jeg været lige oppe i centeret og spist frokost med min far, og da jeg kommer hjem og på toilettet er mit udflåd brunt og slimet og mere klumpet i det.. Tror i det er slimproppen?? Som måske langsom siver ud?..

Jeg er idag 40+4 så der må rigtig gerne ske noget.. vestøv modtages gerne

Hvis jeg var dig, ville jeg da lige ringe til FG og få en snak med dem...og forklare hvordan det er.
Du er rigeligt over terminen så det er jo tid, at der skal ske noget.
Det kan jo være de godt vil se dig til et tjek.
Så masser af ve-støv herfra og stort knus.
Kommer du med en update??

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Mus84

SussieThyssen skriver:

Hvis jeg var dig, ville jeg da lige ringe til FG og få en snak med dem...og forklare hvordan det er.
Du er rigeligt over terminen så det er jo tid, at der skal ske noget.
Det kan jo være de godt vil se dig til et tjek.
Så masser af ve-støv herfra og stort knus.
Kommer du med en update??

Kærligst
Sussie

Tak for det  kunne godt være jeg lige skulle ringe for en sikkerhedsskyld.. Ser lige hen af aftenen om der sker mere ellers ringer jeg til dem imorgen Har lige støvsuget helt vildt og intet er gået igang  

Men skriver en opdate når der sker noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.