Slimprop gået? småveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.651 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Mus84

Igår har jeg hele dagen haft lysebrunt udflåd, og igår aftes fik jeg det rigtig skidt, som om jeg var syg og fik rystetur. Men tror nu mere det var fordi jeg kun havde fået sukker hele dagen, 2 x lagkage, kage, boller og sodavand lidt vindruer og vand. Jeg fik det bedre efter en masse vand og et par madder..

Men om natten derimod har jeg været oppe nærmest 4 gange for at tisse og har sovet virkelig dårligt vågen hver time, og stod op kl.5 der kunne jeg ikke blive liggende. Jeg har haft nogle småveer i løbet af natten tror jeg, værre end plukveer i hvert fald, hvor de har gjort ondt og følt som mens smerter og som er gået om i lænden, men varede meget kort tid. Om morgenen tog jeg tid på dem, under 1 minut og 2-3 i timen så det var ingenting, og fra kl.7 tog jeg en lur på 1,5 time og efter der var der ikke flere...

Har det været påbegyndende veer som er gået i sig selv igen? eller snydeveer...?

Nu har jeg været lige oppe i centeret og spist frokost med min far, og da jeg kommer hjem og på toilettet er mit udflåd brunt og slimet og mere klumpet i det.. Tror i det er slimproppen?? Som måske langsom siver ud?..

Jeg er idag 40+4 så der må rigtig gerne ske noget.. vestøv modtages gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Mus84

slet ingen af jer som har læst der har nogle ord til mig?  

Anmeld

2. maj 2011

twiggi

jeg ved det desværre ikke, men jeg håber bare sådan at du snart at din fødsel er godt igang og at du har din pige i dine arme inden længe 
held og lykke

Anmeld

2. maj 2011

Mus84

NinaSophia skriver:

jeg ved det desværre ikke, men jeg håber bare sådan at du snart at din fødsel er godt igang og at du har din pige i dine arme inden længe 
held og lykke

Tak for det  håber virkelig der snart sker noget mere..

Anmeld

2. maj 2011

Mette 28

Svært at sige da to fødsler ikke starter ens.. Men kan fortælle hvordan mine er startet.. Ved den første vågnede jeg lørdag morgen kl. 5 ca. ved at jeg skulle tisse og havde sådan pænt kraftige mens smerter både foran og i lænden, da jeg gik på toilette er jeg sikker på det var min slimprop der var gået også.. Gik i seng igen men kunne ikke finde ro så tog tid på de smerter og de kom med 7 min. mellemrum, gik i bad ved en 7.30 tiden og der var kun 5 min. mellem.. sådan fortsatte de og over middag blev jeg tjekket på FG og var der 2 cm. åben og så ville jeg bare gerne hjem igen.. Blev indlagt om aften da der ingen tvivl var mere og vores søn er født søndag over middag.. Han er født 39+6

Her anden gang vågnede jeg om natten skulle tisse og der sev mit fostervand, var ikke helt sikker på det tidspunkt så faldt i søvn igen, men om formiddagen måtte jeg ringe til FG og de var ikke i tvivl om det var vandet, og jeg måtte ind og have et AKS da jeg skulle have haft PKS to dage senere, men vores datter ville ikke vente.. Hun er født 38+2

Så måske er du ved at gå i fødsel, håber det da virkelig for dig..

Anmeld

2. maj 2011

LRJ

tror det er tegnblødning og opstartveer
puster en masse vestøv afsted til dig

Anmeld

2. maj 2011

Mus84

Mette 27 skriver:

Svært at sige da to fødsler ikke starter ens.. Men kan fortælle hvordan mine er startet.. Ved den første vågnede jeg lørdag morgen kl. 5 ca. ved at jeg skulle tisse og havde sådan pænt kraftige mens smerter både foran og i lænden, da jeg gik på toilette er jeg sikker på det var min slimprop der var gået også.. Gik i seng igen men kunne ikke finde ro så tog tid på de smerter og de kom med 7 min. mellemrum, gik i bad ved en 7.30 tiden og der var kun 5 min. mellem.. sådan fortsatte de og over middag blev jeg tjekket på FG og var der 2 cm. åben og så ville jeg bare gerne hjem igen.. Blev indlagt om aften da der ingen tvivl var mere og vores søn er født søndag over middag.. Han er født 39+6

Her anden gang vågnede jeg om natten skulle tisse og der sev mit fostervand, var ikke helt sikker på det tidspunkt så faldt i søvn igen, men om formiddagen måtte jeg ringe til FG og de var ikke i tvivl om det var vandet, og jeg måtte ind og have et AKS da jeg skulle have haft PKS to dage senere, men vores datter ville ikke vente.. Hun er født 38+2

Så måske er du ved at gå i fødsel, håber det da virkelig for dig..

Det er jo lige det der ingen der er ens, men mange af tegnene kan være det samme.. Tror du det er min slimprop der er gået?  Håber det sådan, og håber da også mit vand det går, fordi synes det lyder som om man for en længere fødsel ved at det ikke er gået.. Men derimod er der også nogen som har oplevet det er gået hurtigt efterfølgende.. håber nu bare de her små veer tiltager sig snarest...

Men tak for dit svar..

Anmeld

2. maj 2011

Mus84

Lone H. skriver:

tror det er tegnblødning og opstartveer
puster en masse vestøv afsted til dig

Ja jeg synes bare ikke overhovedet det har lignt blod, det var brunt..  men håber du har ret hehe  Og tak for det håber det hjælper..

Anmeld

2. maj 2011

LRJ

Mus84 skriver:

Ja jeg synes bare ikke overhovedet det har lignt blod, det var brunt..  men håber du har ret hehe  Og tak for det håber det hjælper..

min slimprop og tegnblødning var lyserød hehe så tror det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde

Anmeld

2. maj 2011

Mette 28

Mus84 skriver:

Det er jo lige det der ingen der er ens, men mange af tegnene kan være det samme.. Tror du det er min slimprop der er gået?  Håber det sådan, og håber da også mit vand det går, fordi synes det lyder som om man for en længere fødsel ved at det ikke er gået.. Men derimod er der også nogen som har oplevet det er gået hurtigt efterfølgende.. håber nu bare de her små veer tiltager sig snarest...

Men tak for dit svar..

Kunne sagtens var din prop, min var sådan sejl slimet med tegnblødning, ved ikke det med om det går hurtigere med vandet, kender flere der har haft vandafgang og ligget lige så længe som jeg gjorde, fik taget mit vand ved presseveerne med den første.. Men  for at din fødsels kommer til at gå lidt hurtigere end min...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.