Kødboller til mosen - fryse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Lisbeth85

kristina30 skriver:

hej når jeg laver kødboller til min datter lægger jeg de færdige til berete boller på et skærebrat i fryseren i en til to timer når de er blivet håre kommer jeg dem i enn frysepose så klister de ikke sammen smart ikke hilsen kristina

Wow - endnu en smart idé. I tøser herinde er da ret skarpe, må man sige

Tak for idéen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

2babygirls

Lisbeth85 skriver:

Hej med Jer herinde!

Ja, nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at lave nogle kødboller til min søns aftensmos. Men nu slår det mig så: Hvordan fryser I dem ned, så man bare kan tage en op ad gangen???

Jeg synes det er ret så spildt, at fryse dem ned enkeltvis i fryseposer Så frem med de gode tips - de tages imod med kyshånd

Hejsa.

De er ret nemme af skille af selvom de ligger hulter til bulter i vores frysepose. Bare brug en luk-let pose

Anmeld

2. maj 2011

Lisbeth85

Tina&Martin skriver:

Hejsa.

De er ret nemme af skille af selvom de ligger hulter til bulter i vores frysepose. Bare brug en luk-let pose

Okay? Havde en eller anden forestilling om, at de bare frøs ret meget sammen, hvis man gjorde det. Der kan man bare se. Har faktisk lige købt sådan nogle poser i dag med luk-let...pudsigt, ikke?

Tak for tippet

Anmeld

2. maj 2011

2babygirls

Lisbeth85 skriver:

Okay? Havde en eller anden forestilling om, at de bare frøs ret meget sammen, hvis man gjorde det. Der kan man bare se. Har faktisk lige købt sådan nogle poser i dag med luk-let...pudsigt, ikke?

Tak for tippet

Ja, jeg så også min frygt i at de ville sidde godt fast, men nej.. det er ret lige til.. Især når man een gang hr pillet en af

Anmeld

2. maj 2011

2babygirls

Lisbeth85 skriver:

Tak for tippet

Ja, jeg så også min frygt i at de ville sidde godt fast, men nej.. det er ret lige til.. Især når man een gang hr pillet en af

Anmeld

2. maj 2011

Bryndis

Jeg fik min kæreste til og lave 20-30 kødboller og passer hver især i noget sølvpapir og så i en stor pose. Og så tog jeg en enkel op hver morgen så den kunne nå og tø op og så kogte jeg den i nogle minutter sammen med kartoflerne og grønsagerne.

Anmeld

2. maj 2011

Lisbeth85

Tina&Martin skriver:

Fantastisk - har ellers brugt det der binde-trick i dag, som beskrevet længere oppe i indlægget, men det er da meeeeget nemmere bare at kaste dem alle sammen i en pose på én gang

Anmeld

2. maj 2011

Bryndis

Bryndis skriver:

Jeg fik min kæreste til og lave 20-30 kødboller og passer hver især i noget sølvpapir og så i en stor pose. Og så tog jeg en enkel op hver morgen så den kunne nå og tø op og så kogte jeg den i nogle minutter sammen med kartoflerne og grønsagerne.

Der skulle stå *og så pakke hver især*

Anmeld

2. maj 2011

Lisbeth85

Bryndis skriver:

Aaaah! Den idé var heller ikke helt dum Sikke kreativt

Anmeld

2. maj 2011

Lisbeth85

Bryndis skriver:

Der skulle stå *og så pakke hver især*

- det tænkte jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.