Kødboller til mosen - fryse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.696 visninger
24 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Lisbeth85

Hej med Jer herinde!

Ja, nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at lave nogle kødboller til min søns aftensmos. Men nu slår det mig så: Hvordan fryser I dem ned, så man bare kan tage en op ad gangen???

Jeg synes det er ret så spildt, at fryse dem ned enkeltvis i fryseposer Så frem med de gode tips - de tages imod med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Lisbeth85 skriver:

Hej med Jer herinde!

Ja, nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at lave nogle kødboller til min søns aftensmos. Men nu slår det mig så: Hvordan fryser I dem ned, så man bare kan tage en op ad gangen???

Jeg synes det er ret så spildt, at fryse dem ned enkeltvis i fryseposer Så frem med de gode tips - de tages imod med kyshånd

hmmm jeg ville tage en frysepose og så lægge kødbollerne ved siden af hinanden een af gangen så de ikke rører ved hinanden... når de så er frosne kan de rystes sammen

Anmeld

2. maj 2011

Lisbeth85

Ni-ko-li-ne skriver:

hmmm jeg ville tage en frysepose og så lægge kødbollerne ved siden af hinanden een af gangen så de ikke rører ved hinanden... når de så er frosne kan de rystes sammen

Det var da en idé Utrolig så lidt kreativ man kan være, når man ikke lige har fået så meget søvn Tak for idéen

Anmeld

2. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Lisbeth85 skriver:

Det var da en idé Utrolig så lidt kreativ man kan være, når man ikke lige har fået så meget søvn Tak for idéen

ha ha.... joooo det husker jeg godt

Anmeld

2. maj 2011

Mor til L&S

Lisbeth85 skriver:

Hej med Jer herinde!

Jeg smider den i en lille frostpose (2 liter) binder en knude helt nede ved og smider endnu en kødbolle i og binder en knude.. Så har du 2 i en pose og kan bare klippe en af når du skal bruge den

Anmeld

2. maj 2011

Lisbeth85

Mor til Liva skriver:

Jeg smider den i en lille frostpose (2 liter) binder en knude helt nede ved og smider endnu en kødbolle i og binder en knude.. Så har du 2 i en pose og kan bare klippe en af når du skal bruge den

Jamen det er da bare helt genialt ;-) Har sveskemos i isterningeposer, men nej... det går ikke til kødbollerne jo.

Tak for tippet - det skal afprøves!

Anmeld

2. maj 2011

Mor til L&S

Lisbeth85 skriver:

Jamen det er da bare helt genialt ;-) Har sveskemos i isterningeposer, men nej... det går ikke til kødbollerne jo.

Tak for tippet - det skal afprøves!

Det var så lidt

Det fungere ihvertfald super herhjemme !!

Anmeld

2. maj 2011

Lisbeth85

Mor til Liva skriver:

Det var så lidt

Det fungere ihvertfald super herhjemme !!

Så er der kødboller i fryseren. Havde 4 liters poser herhjemme, og der kunne være 3 i hver. Han spiste virkelig flot i aften - første gang med kød og NØØØJ det røg ned det hele

Tak for tippet endnu engang

Anmeld

2. maj 2011

kristina30

hej når jeg laver kødboller til min datter lægger jeg de færdige til berete boller på et skærebrat i fryseren i en til to timer når de er blivet håre kommer jeg dem i enn frysepose så klister de ikke sammen smart ikke hilsen kristina

Anmeld

2. maj 2011

Nalle

Jeg frøs dem ned ca 2-3 stykker i en frysepose, så man bare kunne tage en pose op af gangen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.