aaaaaah, jeg ved ikke om jeg tør :p !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Magsen

malenecl skriver:

Nej, det er også det trælse ved det og skal have farvet det rimelig tit, så det er lidt nitten. Meeen, skulle prøve noget nyt, havde altid været lyshåret ..

det jo lige det :p 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Magsen

MalleH skriver:

Synes begge dele klæder dig, men jeg kan bedst lide det mørke.

- Men go for it. Jeg tænker også altid, at hvis det ikke går, så ved jeg at sort klæder mig

de fleste kan bedst lide det mørke :p 

elsker bare at have lyst hår, og synes det ser mere friskt ud om sommeren :p 

Anmeld

2. maj 2011

Kamulla

hvor er du smuk... jeg ahr selv fået mit lyst igen efter at have mærkt/sort hår... puha en proces du skal igennem... men det er det værd.. mit hår blev fuldstlndig smaderet af al den hårfarvning.. jeg har kun fået lyse striber i 1 gang mangler en gang mere, da mit hår ikke er helt lyst endnu... men er det snart forhåbelig

Anmeld

2. maj 2011

malliebooh

Maggieh skriver:

de fleste kan bedst lide det mørke :p 

elsker bare at have lyst hår, og synes det ser mere friskt ud om sommeren :p 

Det har du selvfølgelig fuldstændig ret i. Jeg er selvfølgelig en af dem det bare IKKE klæder, altså med lyst har.. Så jeg har noget lyst brunligt agtigt.. det er vist det tætteste jeg kommer 

- men så blir dit hår heller ikke så varmt om sommeren 

Anmeld

2. maj 2011

Magsen

Maja_4000 skriver:

Haha .. Jeg har vel også været "ung" engang

Ikke hvis du selv farver det (;

haha, du er ung 

jamen det går ikke, for det skal affarves og derefter bombarderes med striber hehe  

Anmeld

2. maj 2011

Magsen

twinboys skriver:

Kender til det.. når jeg ser mig med det lyse hår vil jeg være lyshåret igen... Men er så vild med det røde så det bliver ikke ændret før der kommer grå hår...

Majbritt

så er det jo også godt nok, jeg var bare vild med mit lyse hår :b hehe 

Anmeld

2. maj 2011

Magsen

linselouise skriver:

Mystisk så var det der alligevel ! Det lyse hår er mere frisk hvor det mørke er mere seriøst, hvis du forstår. Synes sagtens du kan være lyshåret det er også godt nu når det er sommer det virker lettere.

Jeg forstår !! 

men jeg skal heller ikke have det så 'fake'lyst :b men bare have RIGTIG mange striber :b og ja lige precis jeg synes nemlig også at det lyse ''passer bedre til sommeren'' hvis man kan sige det sådan haha

Anmeld

2. maj 2011

Magsen

Sallisørøver skriver:

hvor er du smuk... jeg ahr selv fået mit lyst igen efter at have mærkt/sort hår... puha en proces du skal igennem... men det er det værd.. mit hår blev fuldstlndig smaderet af al den hårfarvning.. jeg har kun fået lyse striber i 1 gang mangler en gang mere, da mit hår ikke er helt lyst endnu... men er det snart forhåbelig

iiih tak søde 

jaaaa I know, har gjort det engang før hmmmm .. MEN jeg SAVNER mit lyse hår hehe :b det skal så ikke være HELT lyst :b 

Anmeld

2. maj 2011

Magsen

MalleH skriver:

Det har du selvfølgelig fuldstændig ret i. Jeg er selvfølgelig en af dem det bare IKKE klæder, altså med lyst har.. Så jeg har noget lyst brunligt agtigt.. det er vist det tætteste jeg kommer 

- men så blir dit hår heller ikke så varmt om sommeren 

nååh ..

nej precis :b hehe ..

de eneste der IKKE kan lide mit hår lyst, er min familie, fordi de synes at jeg skal have mit naturlige hår --- jaaa, det så bare ikke så fedt at have det samme hår hele tiden :b 

Anmeld

2. maj 2011

malliebooh

Maggieh skriver:

nååh ..

nej precis :b hehe ..

de eneste der IKKE kan lide mit hår lyst, er min familie, fordi de synes at jeg skal have mit naturlige hår --- jaaa, det så bare ikke så fedt at have det samme hår hele tiden :b 

Nej, men man kan jo trøste sig selv med at der altid er nogen der vil være i mod. Jeg synes du skulle prøve 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.