Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg syntes at det mørke hår ser meget mere naturligt ud og derfor meget pænere. Det lyse er også fint, men mere "kunstigt" udtryk.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maggieh skriver: hmm, ikke lige det jeg ville have svar på ...
hmm, ikke lige det jeg ville have svar på ...
Sorry, lige det havde jeg overset..
Maggieh skriver: hvor godt !!! tak iih, jeg gad også godt prøve rødt hår, men jeg GIDER bare ikke, for man får det aldrig ud igen
hvor godt !!! tak
iih, jeg gad også godt prøve rødt hår, men jeg GIDER bare ikke, for man får det aldrig ud igen
Nej, det er også det trælse ved det og skal have farvet det rimelig tit, så det er lidt nitten. Meeen, skulle prøve noget nyt, havde altid været lyshåret ..
Synes begge dele klæder dig, men jeg kan bedst lide det mørke.
- Men go for it. Jeg tænker også altid, at hvis det ikke går, så ved jeg at sort klæder mig
Maggieh skriver: hahahha, billedet er taget fra arto !!! Mhhhhh, det er også det jeg tænker :p ! det er bare meeeega dyrt !!
hahahha, billedet er taget fra arto !!!
Mhhhhh, det er også det jeg tænker :p ! det er bare meeeega dyrt !!
Haha .. Jeg har vel også været "ung" engang
Ikke hvis du selv farver det (;
Kender til det.. når jeg ser mig med det lyse hår vil jeg være lyshåret igen... Men er så vild med det røde så det bliver ikke ændret før der kommer grå hår...
Majbritt
Maggieh skriver: har en frisør tid imorgen !!!! til at farve håret lyst igen og jeg ved ikke om jeg skal gøre det, får altid kommentare om hvor pænt hår jeg har og det er egentlig også ret pænt hehe :b MEN jeg savner det lyse hår :p det er et par år siden jeg havde lyst hår iiiiiiih... hvad gør jeg !!!!!! * jeg vil ikke vide hvad klær mig bedre (da jeg ved at de fleste af jer nok vil sige mørkt hehe) men bare OM jeg klær lyst hår (billedet er MEGET gammelt)
har en frisør tid imorgen !!!! til at farve håret lyst igen og jeg ved ikke om jeg skal gøre det, får altid kommentare om hvor pænt hår jeg har og det er egentlig også ret pænt hehe :b MEN jeg savner det lyse hår :p det er et par år siden jeg havde lyst hår iiiiiiih...
hvad gør jeg !!!!!!
* jeg vil ikke vide hvad klær mig bedre (da jeg ved at de fleste af jer nok vil sige mørkt hehe) men bare OM jeg klær lyst hår (billedet er MEGET gammelt)
Mi skriver: Jeg syntes at det mørke hår ser meget mere naturligt ud og derfor meget pænere. Det lyse er også fint, men mere "kunstigt" udtryk.
ja det er lige det, derfor er det lidt tricky med det billede jeg har lagt ind, for det er slet ikke sådan det skal farves, men der skal bare være helt vildt mange striber i så det ikke bliver så fake :p
MoarJ skriver: Sorry, lige det havde jeg overset..
hehehe, det er helt iorden :p
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128