Hvad kan jeg gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.555 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg er helt vildt skruk og vil rigtig gerne starte mission baby her til sommer, men min kæreste er ikke helt sikker på om han vil eller ej.
Nu var det så jeg tænkte på om det er nogle tricks eller gode råd/ideer til hvad man som skruk kvinde kan gøre for at puffe kæresten i samme retning. Jeg er ikke ude på at snyde ham overhovedet, men hvis jeg kan få ham til at tro at det er  hans ide så ville det jo være super hehe.

Er der nogle forslag??

(hvis nu du sidder og tænker at jeg er totalt idiot så lad være med at svare)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

MIWULA

Anonym skriver:

Jeg er helt vildt skruk og vil rigtig gerne starte mission baby her til sommer, men min kæreste er ikke helt sikker på om han vil eller ej.
Nu var det så jeg tænkte på om det er nogle tricks eller gode råd/ideer til hvad man som skruk kvinde kan gøre for at puffe kæresten i samme retning. Jeg er ikke ude på at snyde ham overhovedet, men hvis jeg kan få ham til at tro at det er  hans ide så ville det jo være super hehe.

Er der nogle forslag??

(hvis nu du sidder og tænker at jeg er totalt idiot så lad være med at svare)

prøv og sig det ville være dejligt og have tidligere fri i sidste ende så man oz kan nyde og opleve nogle ting inden man blir alt for gammel.

Anmeld

2. maj 2011

Julemusen

Jeg havde det på samme måde for et årss tid siden, og kom til at presse lidt for meget på, så endte med at vi næsten gik fra hinanden for han følte sig for presset. Så gik der 8 måneder og wupti så synes han det skulle være nu, uden jeg havde påvirket ham og nu venter vi en bette en til oktober  

Så pas på med ikke at presse på, men hvis du lufter ideen så kommer det pludselig 

Held og lykke med det!

Anmeld

1. juni 2011

Ben&Jerry

prøv at lege overskuds mommy, selv uden barn så han får følelsen af at du er THE PERFECT MOMMY.. jeg har ingen børn men har skubbet min kæreste i den retning ved at altid sige "vores barn skal..." "eller den dag vi får barn så.." eller prøv at når du åbner op for samtalen om børn så start med "ej tror bare du ville være enfantastisk far fordi...."

selv har vi allerede planlagt navne.. ikke noget der skal lægges som et pres nedover ham men, hvis der nu nævnes børne navne så sig "ej hvad syntes du om navnet..."på den måde åbner du op for the babytalk helt uden at han aner det og det føles ikke som et pres, når han pludselig bliver overbevist om at få børn..

min kæreste har været hele møllen igennem og kan mærke at han er meget åben..

lykke til

Anmeld

1. juni 2011

LC

Hmm, tror jeg  haved foorsøgt at overtale manden i et års tid.. Uden nogen effekt...

Men så var vi på barselsbesøg og se hans kusines nyfødte baby, kun 9 dage gamel, og så var han helt solgt...

Der gik ikke en uge før han var klar på at starte efter det besøg... og besøget var iøvrig også noget han selv havde planlagt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.