Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kitty skriver: Ja, det er længe siden I har fået update. Vi har glemt at få taget billeder desværre, men i morgen er jeg 33+0, så må vi hellere få det gjort! Her er krølfisen ved at slå krøller på sig selv, en dag jeg feder den på sofaen! Synes ikke maven er heeeelt rund? Og så et billede af den lille direktør, der har fundet ud af, at der bliver en dejlig hule at ligge i, når "mor" ligger på siden med en pude under maven. Se lige overlegen ud, Miss India!
Ja, det er længe siden I har fået update. Vi har glemt at få taget billeder desværre, men i morgen er jeg 33+0, så må vi hellere få det gjort!
Her er krølfisen ved at slå krøller på sig selv, en dag jeg feder den på sofaen! Synes ikke maven er heeeelt rund?
Og så et billede af den lille direktør, der har fundet ud af, at der bliver en dejlig hule at ligge i, når "mor" ligger på siden med en pude under maven. Se lige overlegen ud, Miss India!
Ja, katte forstår bare at udnytte situationer til deres egen fordel!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Haha, den med den skæve mavse kan jeg være med på:
Jep trekantede maver er jeg også på Tjalfe lå kun i højre side. Den dag i dag er min mave stadig skæv - fede unge!
Lilac skriver: Hold da op!! Der bliver slået nogle saltomotaler derinde
Hold da op!! Der bliver slået nogle saltomotaler derinde
Ja det var helt sindssygt!
Hihi, jeg kan se der er andre end mig der har "skøre maver"
Jeg tog et nyt billede igen idag, krølfisen gør hvad den kan, for at komme ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128