Krølfisen og direktøren (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

otlitrom

Ja, det er længe siden I har fået update. Vi har glemt at få taget billeder desværre, men i morgen er jeg 33+0, så må vi hellere få det gjort!

Her er krølfisen ved at slå krøller på sig selv, en dag jeg feder den på sofaen! Synes ikke maven er heeeelt rund?

Og så et billede af den lille direktør, der har fundet ud af, at der bliver en dejlig hule at ligge i, når "mor" ligger på siden med en pude under maven. Se lige overlegen ud, Miss India!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Laulund87

Hvor ser det hyggeligt ud! Og er det mon en lille numse der stikker ud der??

Anmeld

2. maj 2011

<3

det kunne godt være en numse!

Og godt at India udnytter situationen lidt inden der kommer al for meget larm og ballade

Anmeld

2. maj 2011

Ni-ko-li-ne

ja, den der krølfis kan slå nogle viiiilde krøller!!!

og India hun er virkelig en dronning... ha ha

Anmeld

2. maj 2011

Barbamama

Dejlig kat. Og skønt med en lille bebs der kan finde ud af at gøre mor deform. Tjek lige den her mave Carla lavede på mig:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. maj 2011

JustAnotherName

michella80 skriver:

Dejlig kat. Og skønt med en lille bebs der kan finde ud af at gøre mor deform. Tjek lige den her mave Carla lavede på mig:

Dét billede dér er simpelthen sååå syret!    

Anmeld

2. maj 2011

JustAnotherName

kitty skriver:

Ja, det er længe siden I har fået update. Vi har glemt at få taget billeder desværre, men i morgen er jeg 33+0, så må vi hellere få det gjort!

Her er krølfisen ved at slå krøller på sig selv, en dag jeg feder den på sofaen! Synes ikke maven er heeeelt rund?

Og så et billede af den lille direktør, der har fundet ud af, at der bliver en dejlig hule at ligge i, når "mor" ligger på siden med en pude under maven. Se lige overlegen ud, Miss India!

Hyggeligt   Dejligt med mavse-fotos .....runde eller skæve eller hva-end!

Anmeld

2. maj 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Dét billede dér er simpelthen sååå syret!   

Ja det er så sindssygt at jeg blev helt trekantet!!! Ha ha ha. Og jeg har INGEN navle heller. Hi hi...

Anmeld

2. maj 2011

Vingummien

Tydelig at se at den bette laver lidt gymnastik

Den kat ser da virkelig ud til at nyde livet

Anmeld

3. maj 2011

Lilac

michella80 skriver:

Hold da op!! Der bliver slået nogle saltomotaler derinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.