Hvad kan det være? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Valle81

Maja88 skriver:

lussingesyge???

Det tænker jeg også:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Lotte14

Valle81 skriver:

Det tænker jeg også:0)

Jamen, burde han så ikke have feber eller være syg?

Anmeld

2. maj 2011

N&J

Charlotte89 skriver:

Prøv lige at se min søn's ansigt (billeder nederst), har nogle af jeres babyer set sådan ud? -og har i nogle ideer til hvordan vi får det væk/kan holde det lidt nede? Det skal lige siger at det ser altså værre ud i virkeligheden end på billedet, og han har det i stort set hele ansigtet.

Vi var ved lægen med ham i fredags, hvor vi fik at vide at de bare skulle smøre hans ansigt med creme hver dag, men vi har prøvet 3 forskellige slags (nogle sp'en anbefalede) og intet virker.  Han kløer ofte i det så meget at han begynder at bløde og får sår, og det er bare så synd for ham.  

Mvh. Charlotte

Min venindes dreng har haft noget ligende, bare værre, de fandt så ud af efter 2 år at det var fordi han ikke kunne tåle æg, men hvor gammel skal han være for at få lavet en priktest? for det ville jeg da tænke var det smarteste så I kan finde ud af hvorfor han har fået det udslæt. 

Anmeld

2. maj 2011

Valle81

Charlotte89 skriver:

Jamen, burde han så ikke have feber eller være syg?

Nej umiddelbart ikke:0)

Anmeld

2. maj 2011

Ni-ko-li-ne

muzen skriver:

jeg syntes bestemt ikke det ligner børnesår.

børneeksem mente jeg

Anmeld

2. maj 2011

Ni-ko-li-ne

muzen skriver:

jeg syntes bestemt ikke det ligner børnesår.

børneeksem og børnesår er bestemt IKKE det samme

Anmeld

2. maj 2011

Lucas og Mathilde <3

Charlotte89 skriver:

Jo tak. Hvad gør i ved det?

Noget specielt crem og en høj faktor solchrem

Anmeld

2. maj 2011

hilma

du burde gå til lægen med ham igen... lægen er trods alt uddannet, om det så kræver at du skal gå til lægen med ham 1-2 gange om ugen, så gør det. ingen grund til at du skal gå og spekulere om hvad det er eller kan være. En læge kan give dig et konkret svar og er du ikke fornøjet med det svar, kan du jo gå til en anden læge.

Go bedring med den lille

Anmeld

2. maj 2011

Augusta11

Sidder eller ligger han mon på noget, han ikke kan tåle? Kunststof, uldstof, lammeskind, dine bluser, vaskepulver? Blot en tanke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.