Hvad kan det være? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.076 visninger
30 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Lotte14

Prøv lige at se min søn's ansigt (billeder nederst), har nogle af jeres babyer set sådan ud? -og har i nogle ideer til hvordan vi får det væk/kan holde det lidt nede? Det skal lige siger at det ser altså værre ud i virkeligheden end på billedet, og han har det i stort set hele ansigtet.

Vi var ved lægen med ham i fredags, hvor vi fik at vide at de bare skulle smøre hans ansigt med creme hver dag, men vi har prøvet 3 forskellige slags (nogle sp'en anbefalede) og intet virker.  Han kløer ofte i det så meget at han begynder at bløde og får sår, og det er bare så synd for ham.  

Mvh. Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Charlotte89 skriver:

Prøv lige at se min søn's ansigt (billeder nederst), har nogle af jeres babyer set sådan ud? -og har i nogle ideer til hvordan vi får det væk/kan holde det lidt nede? Det skal lige siger at det ser altså værre ud i virkeligheden end på billedet, og han har det i stort set hele ansigtet.

Vi var ved lægen med ham i fredags, hvor vi fik at vide at de bare skulle smøre hans ansigt med creme hver dag, men vi har prøvet 3 forskellige slags (nogle sp'en anbefalede) og intet virker.  Han kløer ofte i det så meget at han begynder at bløde og får sår, og det er bare så synd for ham.  

Mvh. Charlotte

børneeksem! hvis det har været der længe...

afsted til lægen igen... gå på apoteket og sig til barn har børneeksen, der har de flere cremer du kan få en tester af så i kan prøve jer frem

Anmeld

2. maj 2011

Maja88

lussingesyge???

Anmeld

2. maj 2011

FruHolm <3

Sådan har Oscars ryg arme og ben set ud , sp sagde det var meget tør hud, så efter 14 dage med Derma babycreme er det helt væk

Anmeld

2. maj 2011

Lotte14

Ni-ko-li-ne skriver:

børneeksem! hvis det har været der længe...

afsted til lægen igen... gå på apoteket og sig til barn har børneeksen, der har de flere cremer du kan få en tester af så i kan prøve jer frem

Okay, tak for svar.

Anmeld

2. maj 2011

Lotte14

Maja88 skriver:

lussingesyge???

Han har ikke feber?

Anmeld

2. maj 2011

muzen

Charlotte89 skriver:

Okay, tak for svar.

jeg syntes bestemt ikke det ligner børnesår.

Anmeld

2. maj 2011

Lotte14

sarah Foged skriver:

Sådan har Oscars ryg arme og ben set ud , sp sagde det var meget tør hud, så efter 14 dage med Derma babycreme er det helt væk

Vi har prøvet Dermababycreme, men det hjalp desværre ikke.

Anmeld

2. maj 2011

Lotte14

muzen skriver:

jeg syntes bestemt ikke det ligner børnesår.

Det gør det heller ikke, det ser slet ikke sådan ud børnesår.

Anmeld

2. maj 2011

morethanperfect

Charlotte89 skriver:

Mvh. Charlotte

Det ligner udslæt .. Men kan se han ik er så gammel så han kan vel ikke ha fået noget han ik ku tåle Hmm .. God bedring med ham i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.