Hejsa
Altså det med man ikke tænker over det når man ligger der, det passer ikke helt... I hvert fald ikke her ved mig! Jeg er en meget privat person, og har et meget specielt forhold til det at lave stort, selv på wc.... Der kan godt gå 1-2 uger imellem jeg gør det, fordi jeg simpelthen bare ikke bryder mig om det, også holder jeg mig....
Under min første fødsel gik jeg utrolig meget op i om jeg kom til at gøre det, så der gav min jm min klyx, og det hjalp også, men jeg holdt mig alligevel... Først da jeg kom i badekar kunne jeg alligevel ikke holde igen og ups, så måtte min far skifte vand... Og jeg var SÅ flov! Men som min Jm sagde til mig, Louise så havde det jo den virkning det skulle.....
Under min 3 fødsel spurgte jeg også om det mange mange, fordi jeg hele tiden følte at jeg gjorde det, specielt da jeg først fik pressetræng. Min Jm og mig kiggede på hinanden på et tidspunkt fordi jeg godt var klar over at jeg havde gjort en lille bitte smule, men hun fjernede det bare uden at sige noget som helst også var det altså det....
Denne gang vil jeg uden tvivl igen tænke meget over det. Men jeg er begyndt at tage afførrings piller, så jeg allerede nu ved jeg er nogenlunde tømt ud, også har jeg rådført mig med min jm og allerede derhjemme skal jeg tage klyx også få det overstået inden jeg kommer derind.....
Anmeld