Lidt ulækkert spørgsmal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

nellemann24

Anonym skriver:

Hvor mange af jer sku lave stort under fødslen og ikk nåede på toiletet ?

jeg har stadig 11 uger igen. men var med min kusine da hun fik sit 3 barn og hun sked i buskerne, hun kunne ikke nå det og jordmoren sagde at det var normalt.. og tro næsten de fleste prøver det, for det er en naturlige ting når vi presse sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

Anonym skriver:

Hvor mange af jer sku lave stort under fødslen og ikk nåede på toiletet ?

Det skete ikke her..... Men jeg havde det som om jeg skulle tisse HELE TIDEN... og jeg rendte også mange gange, men der kom ikke noget.... Så de tømte min blære (for de 5 dråber) også resten af tiden skulle jeg bare overbevise mig selvom det ikke var tis... det var min datter som trykkede :-)......

Anmeld

4. maj 2011

lykkekevin

tror de jm er meget lige glad jeg fik neget at tømme ud med da jeg gerne ville i vand men nåde det ikke det var lige men 2 fødsel..

ved den 1 fik jeg ikke noget og der kom heller ikke noget ud selv om det var 8 timer siden

Anmeld

4. maj 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Altså det med man ikke tænker over det når man ligger der, det passer ikke helt... I hvert fald ikke her ved mig! Jeg er en meget privat person, og har et meget specielt forhold til det at lave stort, selv på wc.... Der kan godt gå 1-2 uger imellem jeg gør det, fordi jeg simpelthen bare ikke bryder mig om det, også holder jeg mig....

Under min første fødsel gik jeg utrolig meget op i om jeg kom til at gøre det, så der gav min jm min klyx, og det hjalp også, men jeg holdt mig alligevel... Først da jeg kom i badekar kunne jeg alligevel ikke holde igen og ups, så måtte min far skifte vand... Og jeg var SÅ flov! Men som min Jm sagde til mig, Louise så havde det jo den virkning det skulle.....

Under min 3 fødsel spurgte jeg også om det mange mange, fordi jeg hele tiden følte at jeg gjorde det, specielt da jeg først fik pressetræng. Min Jm og mig kiggede på hinanden på et tidspunkt fordi jeg godt var klar over at jeg havde gjort en lille bitte smule, men hun fjernede det bare uden at sige noget som helst også var det altså det....

Denne gang vil jeg uden tvivl igen tænke meget over det. Men jeg er begyndt at tage afførrings piller, så jeg allerede nu ved jeg er nogenlunde tømt ud, også har jeg rådført mig med min jm og allerede derhjemme skal jeg tage klyx også få det overstået inden jeg kommer derind.....

Anmeld

4. maj 2011

Corn

Første gang fik jeg ikke lavement, men der kom heller ikke noget ud.... Af hvad jeg ved... Ingen har fortalt mig om det i hvert fald

De to andre gange har jeg fået lavement, og der var nok heller ikke noget...

Det går jeg slet ikke op i, når først forventningen emmer i luften... Så er der kun målet for mig, ikke noget imellem

Anmeld

4. maj 2011

missie20

Anonym skriver:

er bare lidt nysgerrig og se hvor mange der har oplevet der

har hørt at lavament ikk hjælper fuldstændig nemlig, og jeg er en meget privat person så frygter lidt der sker

Du skal ikke være bekymret. Jeg er også en meget blufærdig pige og havde de samme tanker. For det første, så har kroppen den natur, at den vil tømme tarmen når du går i fødslen, så der er chance for at du gør allerede før du får tilbudt klyx/lavement...
Og de jordmødre har været udsat for at der er kvinder som laver en lille "prut"...så de har set lidt af hvert...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.