Lidt ulækkert spørgsmal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Fru Aagaard skriver:

Det skal du såmænd ikke, de oplever det hver dag, og når du lægger der og er ved at føde, så tænker man altså ikke over sådan noget, selvom det flovt

Nej det jo det  gad vide hvordan kæresten reagerer hvis det sker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Mig med maven

linselouise skriver:

jeg fik lavament så den trang havde jeg heldigvis ikke

os her!

Anmeld

2. maj 2011

hekran

Jeg har ikke prøvet at få lavement eller klyx til mine fødsler, men jeg har alligevel ikke 'lavet pølle'  Ved ikke, om jeg bare har været heldig eller hvad

Anmeld

2. maj 2011

Prinsessens'Mor<3

Jeg fik klyx, og det tror jeg hjalp, tror ikke der kom noget da jeg fødte, men kiggede heller ikke efter det, var et helt andet sted..
Men da presse veerene kom, der blev jeg ved med og sige at jeg skulle sk'de, og fik lov til og komme ud og prøve, men kunne ikke, det var bare presse veerne..

Anmeld

2. maj 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Har tænkt samme tanke - så har snakket med manden om problematikken... Han er pisse-ligeglad, bare ungen kommer hud og vi har det godt... 

Så jeg er også ligeglad.

Men det er korrekt at man ikke altid får tømt ud ved klyx... Det er dog oftest hvis du har været meget forstppet i forvejen. Endvidere kan der godt komme lidt ud alligevel - selvom du har været på potten inden... Men hellere lidt end en hel spandfuld 

Anmeld

2. maj 2011

Prinsessens'Mor<3

Anonym skriver:

Jeg snakkede med min kæreste om det, for jeg havde samme tanke, og var bange for at han bare ikke ville kunne tænde på mig igen efter fødslen, hvis han både skulle se mig sk'de og føde osv, så vi lavede en aftale om han ikke skulle kigge hvis han ikke kunne klare det, og jeg havde forklaret ham det som det var at jeg kunne komme til det, men det var han fuldt ud forståelig for og sagde bare hvis du skal så skal du sådan er det bare.. Og det skal lige siges han kiggede da Majas hoved var ude, og synes ikke der var noget ulækkert i det overhoved..  Selvom jeg havde troet lidt at der ville gå lidt drengerøv i det, og han ville synes det var mega klamt det hele..

Anmeld

4. maj 2011

camilla28

fik et bækken  inden jeg fik presseveer 1 gang pinlit hehe

og anden gang smuttede der lige lidt ud men det fiskede jordmoderen væk  (fødte i vand )

pinlit ja narturligt 100%

Anmeld

4. maj 2011

Nanastep

jeg nåede ikke af få noget, men lavede heller ikke noget

Anmeld

4. maj 2011

hilma

KLYX, kan jeg varmt anbefale når du går i fødsel, for som Jm siger, det gør også noget ved det psykiske, at du ikke skal tænke på at ski*e dog føles det som om du skal ski*e når du har presseveer men min veninde gjorde både det ene og det andet, og som hun siger, man er virkelig ligeglad og det var hendes kæreste også bare barnet kommer ud sundt og raskt

Anmeld

4. maj 2011

Mullemus86

Har aldrig hørt fra nogen, at Klyx'en ikke virkede.. Men, som de andre siger.. Du tænker slet ikke på den slags, når du først skal presse barnet ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.