... så kom JEG også igang igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Barbamama

Ha ha ha. Fedt Camilla. Klappe af sig selv. Ja men det må du også godt for det er da skide sejt! Ja jeg løber altså kun hvis jeg har meget meget travlt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

JustAnotherName

Milka skriver:

har ikke løbet siden jeg havde mellemøresbetændelse (januar) og har virkelig haft svært ved at komme i skoene igen. men i morges gjorde jeg det sgu, og jeg er så glad, så glad! 

jeg starter fra scratch igen-igen, dvs. jeg laver den der hedder 5km på 12 uger. i dag løb jeg 3 x 3 minutter med to minutters gang imellem. det var virkelig skønt at være ude i den kølige forårsluft, og mærke alle duftene.

så nu vil jeg gøre som mine piger gør jævnligt, jeg vil nemlig klappe af mig selv 

Sådan mannnn!!!   Godt gået!!

Jeg skal også igang ....det skal jeg altså!! ....Jeg tager staaaadig tilløb...

Anmeld

2. maj 2011

Vingummien

super gået

Anmeld

3. maj 2011

sarahb

hvor er du bare SEJ!!!

Anmeld

3. maj 2011

Milka

tak tøser  jeg har MEGA ømme lår i dag, og jeg løb kun 3x3 minutter i pensionisttempo! 

Anmeld

3. maj 2011

Lilac

Du får også lige et bifald herfra!!!  Godt gået - eller løbet 

Anmeld

3. maj 2011

Vinker

Milka skriver:

tak tøser  jeg har MEGA ømme lår i dag, og jeg løb kun 3x3 minutter i pensionisttempo! 

Åh jeg var også bare MEGA øm efter min første tur i sidste uge. Jeg løb 2,5km og var nede at gå et par gange. Av av, de to efterfølgende dage var hårde at komme igennem, men efter anden løbetur blev det straks meget meget bedre!!

Anmeld

3. maj 2011

Milka

Vinker skriver:

Åh jeg var også bare MEGA øm efter min første tur i sidste uge. Jeg løb 2,5km og var nede at gå et par gange. Av av, de to efterfølgende dage var hårde at komme igennem, men efter anden løbetur blev det straks meget meget bedre!!

glæder mig faktisk rigtig meget til jeg skal ud igen i morgen!

og så er jeg i øvrigt skrækslagen på dine vegne til det der 9,2km marathon du skal løbe!! 

Anmeld

3. maj 2011

Vinker

Milka skriver:

glæder mig faktisk rigtig meget til jeg skal ud igen i morgen!

og så er jeg i øvrigt skrækslagen på dine vegne til det der 9,2km marathon du skal løbe!! 

Jeg ser også frem til at skulle ud og lufte løbeskoene i morgen, men idag er sidste dag af min sygemelding så dvs nu skal jeg til at løbe om aftenen, puha. Det er tit hårdt at komme afsted efter en lang dag på arbejdet og man ikke rigtig føler der er mere energi... men jeg SKAL afsted for jeg har skisme et mål at nå :s

Ja 9,2km kommer til at føles som en marathon for mig. Min søster skal også løbe, men hun er bare i god form så gider da ikke løbe sammen med hende. Hun deltog i et løb sidste lørdag hvor ruten var på 14,7km - dumme hende, æv :p

Anmeld

3. maj 2011

Milka

Vinker skriver:

Jeg ser også frem til at skulle ud og lufte løbeskoene i morgen, men idag er sidste dag af min sygemelding så dvs nu skal jeg til at løbe om aftenen, puha. Det er tit hårdt at komme afsted efter en lang dag på arbejdet og man ikke rigtig føler der er mere energi... men jeg SKAL afsted for jeg har skisme et mål at nå :s

Ja 9,2km kommer til at føles som en marathon for mig. Min søster skal også løbe, men hun er bare i god form så gider da ikke løbe sammen med hende. Hun deltog i et løb sidste lørdag hvor ruten var på 14,7km - dumme hende, æv :p

kender typen - min veninde lotte er sådan en der deltager i halvmarathon og triathlon. hun er i SÅ god form. vildt irriterende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.