... så kom JEG også igang igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.283 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Milka

har ikke løbet siden jeg havde mellemøresbetændelse (januar) og har virkelig haft svært ved at komme i skoene igen. men i morges gjorde jeg det sgu, og jeg er så glad, så glad! 

jeg starter fra scratch igen-igen, dvs. jeg laver den der hedder 5km på 12 uger. i dag løb jeg 3 x 3 minutter med to minutters gang imellem. det var virkelig skønt at være ude i den kølige forårsluft, og mærke alle duftene.

så nu vil jeg gøre som mine piger gør jævnligt, jeg vil nemlig klappe af mig selv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

<3

Så klapper jeg også lidt af dig Har du et link til den model? Har også holdt dum pause og skal igang igen!

Anmeld

2. maj 2011

anna-jonas

2. maj 2011

Milka

Kirle skriver:

Så klapper jeg også lidt af dig Har du et link til den model? Har også holdt dum pause og skal igang igen!

løbeplanen er fra en lille løbebog jeg har. skal jeg skrive den af til dig?

Anmeld

2. maj 2011

Karo

Hvor godt Camilla

Jeg var også ude og løbe igår, og selv om det regnede var det virkeligt lækkert. Det er bare så dejlige at være kommet igang igen.

Anmeld

2. maj 2011

Milka

Karo skriver:

Hvor godt Camilla

Jeg var også ude og løbe igår, og selv om det regnede var det virkeligt lækkert. Det er bare så dejlige at være kommet igang igen.

hvor løber du henne katja? jeg leder efter en løbepartner til damhussøen, det må da også være i nærheden af dig?

Anmeld

2. maj 2011

<3

Milka skriver:

løbeplanen er fra en lille løbebog jeg har. skal jeg skrive den af til dig?

Ja tak! Meget gerne!

Anmeld

2. maj 2011

Karo

Milka skriver:

hvor løber du henne katja? jeg leder efter en løbepartner til damhussøen, det må da også være i nærheden af dig?

Vi er jo flyttet ned i den anden ende af hvidovre, så vi nu bor tæt op ad Friheden station. Her har jeg fundet en rute på villa vejene der er 5 km

Der er nu mere kønt ved Damhussøen end på villavejene. Men jeg er jo aften løber jeg løber gerne omkring en 20.30 tiden.

Anmeld

2. maj 2011

Milka

Karo skriver:

Vi er jo flyttet ned i den anden ende af hvidovre, så vi nu bor tæt op ad Friheden station. Her har jeg fundet en rute på villa vejene der er 5 km

Der er nu mere kønt ved Damhussøen end på villavejene. Men jeg er jo aften løber jeg løber gerne omkring en 20.30 tiden.

ah ja selvfølgelig. hvor er du heldig du kan løbe om aftenen! gad jeg godt

Anmeld

2. maj 2011

Vinker

Milka skriver:

har ikke løbet siden jeg havde mellemøresbetændelse (januar) og har virkelig haft svært ved at komme i skoene igen. men i morges gjorde jeg det sgu, og jeg er så glad, så glad! 

jeg starter fra scratch igen-igen, dvs. jeg laver den der hedder 5km på 12 uger. i dag løb jeg 3 x 3 minutter med to minutters gang imellem. det var virkelig skønt at være ude i den kølige forårsluft, og mærke alle duftene.

så nu vil jeg gøre som mine piger gør jævnligt, jeg vil nemlig klappe af mig selv 

Sådan Camilla - Så fedt at høre at du har taget hul på motionen igen. Håber du kan blive ved med at holde gejsten.

Jeg fik løbet 3 gange i sidste uge og har også været afsted idag, men der ligger seriøst også en voldsomt pres på mine skuldre (eller skal vi sige ben....) Jeg er nemlig idag blevet meldt til vestkystløbet som er den 5. juni (dvs KUN 1 mdr til!!!!!!!!!) og ruten er 9,2km, GISP!!!! Jeg får stres bare ved tanken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.