Fy da føj! Ulækkert!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

JustAnotherName

Hehehe, dette indlæg kan altså ikke læses uden at stor-smile

Men bortset fra det komiske i det (altså måden det er beskrevet på), så vil jeg da ønske dig (også på vegne af dine nærmeste kære), rigtig god bedring

.....Og PAS PÅ med at tage for dybe indåndinger  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Vingummien

kan lige se dig rende rundt derhjemme og flygte fra rum til rum

Nårh men til det mere vigtge en del i min familei har haft noget med maven, min moster over 2 gange

Anmeld

3. maj 2011

<3

michella80 skriver:

Jeg sidder og griner højlydt. SÅ er det EDDERMAME slemt når man bliver nødt til at flygte fra sin egen fis!

Havde det heldigvis okay til også at syntes det var sjovt på sådan en ret ulækker måde!

Men jo for fy da føj da hvor var de storslemme!!!

I dag er det heldigvis ovre JUHUUUUUU!!!!

Anmeld

3. maj 2011

<3

JustAnotherName skriver:

Hehehe, dette indlæg kan altså ikke læses uden at stor-smile

Men bortset fra det komiske i det (altså måden det er beskrevet på), så vil jeg da ønske dig (også på vegne af dine nærmeste kære), rigtig god bedring

.....Og PAS PÅ med at tage for dybe indåndinger  

Det var også umuligt at skrive uden at fnise ind mellem

HELDIGVIS er jeg ovre det idag. Man kan måske sige at jeg er blevet luftet ud... Så begge mine drenge kan nu trygt og roligt være omkring mig uden risici LOL

Jeg skal nok passe på med at tage for dybe indåndninger og løfte tungt høhøhøhø

Anmeld

3. maj 2011

<3

Vingummien skriver:

kan lige se dig rende rundt derhjemme og flygte fra rum til rum

Nårh men til det mere vigtge en del i min familei har haft noget med maven, min moster over 2 gange

Hehehe ja det er noget af et syn kan jeg love dig for. Da jeg skulle spise frokost havde jeg især et problem, for mistede hele tiden appettiten når jeg kom til at prutte så der kom ikke så meget i maven

*GULP* håber seriøst ikke at jeg får denne omgang igen!

Skulle ned og handle ind og måtte cykle så jeg kunne køre fra prutterne!!!! *brrr*

Anmeld

3. maj 2011

Vingummien

Kirle skriver:

Hehehe ja det er noget af et syn kan jeg love dig for. Da jeg skulle spise frokost havde jeg især et problem, for mistede hele tiden appettiten når jeg kom til at prutte så der kom ikke så meget i maven

*GULP* håber seriøst ikke at jeg får denne omgang igen!

Skulle ned og handle ind og måtte cykle så jeg kunne køre fra prutterne!!!! *brrr*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.