Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hold da op! jeg ligger syg idag med ondt i maven, skulle egentlig have været til samtale i jobfit men måtte melde afbud efter at have siddet på toilettet i små 3 timer her til morgen. Kunne lige komme ned med Tjalfe i bvh. og så ellers hjem igen.
Men det er hvad det er. Alle kan komme ud for lidt uheldig mave. Men jeg kan ikke holde mig selv ud! Jeg prutter - men prutter på sådan en Stephen King "Dreamcatcher" måde...!! Hver gang jeg prutter så må jeg flytte rum! Ellers bliver jeg dårlig. Nej det må gerne stoppe snart! For kan da slet ikke holde det ud...
er der nogen der ved om der er noget i omløb?!! Og hvornår det skulle stoppe igen med prutterne!??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Din stakkel..................håber at det snart bli'r bedre. Go' bedring.
anna-jonas skriver: Din stakkel..................håber at det snart bli'r bedre. Go' bedring.
Haha, ej undskyld
Jeg tror bestemt der er noget i omløb i tiden Den anden dag havde jeg en del dag, på tønden
God bedring!
Laulund87 skriver: Haha, ej undskyld Jeg tror bestemt der er noget i omløb i tiden Den anden dag havde jeg en del dag, på tønden God bedring!
Man må godt grine! Har bare ret ondt af min kæreste som har ligget ved siden af mig hele natten
Sød fyr!
Og TAK!!
Kirle skriver: Man må godt grine! Har bare ret ondt af min kæreste som har ligget ved siden af mig hele natten Sød fyr! Og TAK!!
Orv ja, stakkels ham
Heldigvis varer sådan noget maveskidt, for det meste, ikke længe
Laulund87 skriver: Orv ja, stakkels ham Heldigvis varer sådan noget maveskidt, for det meste, ikke længe
Ja håber at det også går over på en dag
Ja man kan jo sige at han også får mig indimellem *fnis*
Kirle skriver: Ja håber at det også går over på en dag Ja man kan jo sige at han også får mig indimellem *fnis*
Haha
Jeg krydser!!
Jeg sidder og griner højlydt. SÅ er det EDDERMAME slemt når man bliver nødt til at flygte fra sin egen fis!
Man må godt grine! Har bare ret ondt af min kæreste som har ligget ved siden af mig hele natten Sød fyr! Og TAK!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128