et godt kamera - hvilket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

henh01

Sallisørøver skriver:

årh det er halv dyrt også.. men du kan jo starte med et billigt spejlrefleks.. både nikon, pimax, Canon osv laver billige altså små spejlrefleks kamera.. 

havde selv et olympus e-430 til at starte med med standard objektiv.. det kostede mig MED hukommelseskort og kamerataske 3100kr

jeg har kigget lidt på canon men det er en jungle at finde rundt i.. 3100 kr med det hele er meget fornuftigt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Kamulla

mener også et canon 1000D kan findes til den pris nogle gange.. eks. bilka osv..

Anmeld

1. maj 2011

henh01

Sallisørøver skriver:

mener også et canon 1000D kan findes til den pris nogle gange.. eks. bilka osv..

Er det et godt kamera?

Anmeld

1. maj 2011

Kamulla

henh01 skriver:

Er det et godt kamera?

et okay til prisen.. men det jo klart at du får ikke stjerne kameraet hvis det ikke må koste så meget

men det ok.. så kan man senere hen opgradere objektivet for flottere billeder eller købe helt nyt kamera hus.. drømmer selv om Canon Eos 60D eller 7D :O

Anmeld

2. maj 2011

Dinna88

ja men jeg går og leger lidt med tanken om at uddanne mig til fotograf og derfor vil jeg forsøge mig med et kursus inden for at se omd et overhovedet er noget

aner slet ikke hvad de der flash og objektiver skal gøre og være

Uh. Fotografuddannelsen er svær at komme ind på  Den drøm har jeg opgivet. 

Hm.. Flash er jo blitz. Det handler om at den indbyggede flash faktisk er dum at bruge, sådan generelt set. Objektiver... shit. Okay, man kan i hvert fald sige at du skal google dig lidt rundt  Det er slet, slet, slet ikke noget jeg bare lige kan forklare dig. Det handler også om at man skal vide "det og det" for at forstå "det og det" - og der er altså MEGET at vide, jeg er selv møg grøn i forhold til HVAD der er at vide og kunne. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.