et godt kamera - hvilket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.325 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

henh01

Hvis man gerne vil tage gode billeder - sådan rigtig gode og mange i træk hvilket kamera ville da være godt? Og som ikke koster en million..

Kunne godt tænkemig at melde mig på et fotograf kursus men det kræver jo at man har værktøjet i orden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Jakob'sMor

henh01 skriver:

Hvis man gerne vil tage gode billeder - sådan rigtig gode og mange i træk hvilket kamera ville da være godt? Og som ikke koster en million..

Kunne godt tænkemig at melde mig på et fotograf kursus men det kræver jo at man har værktøjet i orden.

Vi har en Nikon D3100, det er monster godt. Men koster også 5500, så ved ikke om du mener der er for dyrt - men med I det får du en billet til et fotokursus - kan varmt anbefales

Anmeld

1. maj 2011

henh01

Jakob'sMor skriver:

Vi har en Nikon D3100, det er monster godt. Men koster også 5500, så ved ikke om du mener der er for dyrt - men med I det får du en billet til et fotokursus - kan varmt anbefales

Det lyder godt med et fotokursus.. Men synes 5500 er mange penge for noget man ikke ved er noget.. Men det kan godt være det er det man skal op i for at få noget godt

Anmeld

1. maj 2011

Kamulla

Nikon eller Canons Eos serie.. har selv et Canon Eos 550D 

Anmeld

1. maj 2011

Nessie

Følger lige med på tråden

Anmeld

1. maj 2011

henh01

Sallisørøver skriver:

Nikon eller Canons Eos serie.. har selv et Canon Eos 550D 

hvad kostede det?

Anmeld

1. maj 2011

henh01

Nessie skriver:

Følger lige med på tråden

velkommen til

Anmeld

1. maj 2011

Dinna88

henh01 skriver:

Snakker vi helt generelt, så et spejlrefleks. Derudover skal det være et begynder... Ohm. Gå i en forretning og snak med dem. Vi herinde kan remse vores yndlings op, men du skal se dem og holde dem. Og vide HVAD der gør dem gode. Og så skal du huske at tænke på andet end blot kamerahuset - der er også objektiver, flash osv osv osv.

Og forresten... Så er de kurser RØV dyre. Det er altså billigst at lære sig selv op

Anmeld

1. maj 2011

Kamulla

henh01 skriver:

hvad kostede det?

årh det er halv dyrt også.. men du kan jo starte med et billigt spejlrefleks.. både nikon, pimax, Canon osv laver billige altså små spejlrefleks kamera.. 

havde selv et olympus e-430 til at starte med med standard objektiv.. det kostede mig MED hukommelseskort og kamerataske 3100kr

Anmeld

1. maj 2011

henh01

Dinna88 skriver:

Snakker vi helt generelt, så et spejlrefleks. Derudover skal det være et begynder... Ohm. Gå i en forretning og snak med dem. Vi herinde kan remse vores yndlings op, men du skal se dem og holde dem. Og vide HVAD der gør dem gode. Og så skal du huske at tænke på andet end blot kamerahuset - der er også objektiver, flash osv osv osv.

Og forresten... Så er de kurser RØV dyre. Det er altså billigst at lære sig selv op

ja men jeg går og leger lidt med tanken om at uddanne mig til fotograf og derfor vil jeg forsøge mig med et kursus inden for at se omd et overhovedet er noget

aner slet ikke hvad de der flash og objektiver skal gøre og være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.